Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Kina: 2,8 milijardi putovanja u domaćem turizmu
Kina: 2,8 milijardi putovanja u domaćem turizmu Kina je najveće tržište za domaća i međunarodna putovanja u svijetu. Prema podacima tvrtke GlobalData Kinezi su lani u svojoj zemlji ostvarili nevjerojatnih 2,8 milijardi putovanja naspram 136,5 milijuna međunarodnih putovanja. To se odrazilo na turističku potrošnju koja je u toj najmnogoljudnijoj zemlji dosegla vrijednost od čak 679,1 milijardu dolara, dok su istovremeno kineski gosti u inozemstvu potrošili 220,6 milijardi dolara.

Iako se međunarodna putovanja kineskih gostiju ne mogu ignorirati, domaći promet daleko nadmašuje vrijednost putovanja u inozemstvo. Stoga sve više igrača želi učinkovito iskoristiti potencijale ovog ogromnog tržišta. Prema analizi stručnjaka tvrtke GlobalData turizam u Kini raste zbog porasta srednje klase, podrške vlade te značajnih ulaganja u turističku ifrastrukturu i prometnih veza u zemlji, osobito razvijanih nakon održavanja Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine. Osim toga, lokalne destinacije posljednjih godina intenziviraju marketinške kampanje, što uz poboljšanje turističke ponude također utječe na Kineze kada je riječ o odabiru odredišta za odmor.    

2018-05-02 17:41:02 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •