Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Umjetna inteligencija: Ključ za visoko personalizirane hotelske usluge!
Umjetna inteligencija: Ključ za visoko personalizirane hotelske usluge! Nedavno objavljena studija tvrtki SiteMinder i IDeaS Revenue Solutions otkriva da dok hotelijeri strahuju od budućnosti u kojoj će roboti upravljati njihovom imovinom, s druge strane vjeruju da bi umjetna inteligencija mogla biti ključ za pružanje visoko personaliziranih usluga. Do tog zaključka došlo se nakon održanog  londonskog doručka, organiziranog u okviru prošlogodišnjeg turističkog sajma  World Travel Market, na kojem su vodeći hotelijeri priznali da, iako roboti nikada neće moći zamijeniti ljudsku gostoljubivost, mogu dešifrirati veliku količinu podataka o gostima te puno brže učiti od ljudi.

Na kreiranje hotelskih usluga u posljednjih 25 godina snažan utjecaj imao je  tehnološki napredak koji je uz dostupnost digitalne tehnologije doveo i do novih paradigmi u poslovanju. Pod utjecajem tog snažnog tehnološkog razvoja hotelijeri su se naprosto našli u situaciji da očajnički moraju hvatati korak s tehnološkim novitetima žele li zadržati konkurentnost na tržištu. S druge strane, danas su i gosti tehnološki educirani i sve što imaju u svojim domovima sada to očekuju i u hotelima.

Hotelijeri smatraju da bi umjetna inteligencija mogla utjecati na poboljšanje iskustva gostiju kroz povoljnije cijene tijekom procesa rezervacija, prepoznavanje lica i glasa gostiju pri dolasku u hotel te korisničku uslugu 24 sata dnevno tijekom boravka gostiju u hotelu. Prema sudionicima studije, budućnost hotelske industrije trebala bi predstavljati kombinaciju tehnologije s ljudskim dodirom kako bi se gostu pružilo ne samo ugodno, nego i autentično iskustvo. Za hotelijere će to biti veliki izazov budući da većina njih i nadalje zanemaruje temeljnu važnost integracije svojih sustava kako bi imali uvid u informacije o gostima.

„Hotelijeri mogu razumjeti i analizirati svaku točku iskustva gostiju te donositi sve inovativnije i informiranije odluke, ali da bi u tome uspjeli potrebne su im informacije koje će se prelijevati kroz sve njihove sustave“, istaknuo je Ruairi Conroy, generalni direktor za EMEA regiju  u SiteMinderu.

"Jasno je da se u sektoru ugostiteljstva može iskoristiti tehnologija koja povećava učinkovitost i iskustvo gostiju", kaže Fabian Specht, generalni direktor za EMEA regiju u tvrtki IDeaS Revenue Solutions i dodaje. „Dok će se taj sektor neizbježno suočavati s IT izazovima, umjetna inteligencija će igrati sve veću ulogu u isporuci usluga gostima - kao i u drugim industrijama koje se suočavaju s potrošačima."
 

2018-03-12 18:14:35 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •