Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Poslovna putovanja: Izvor novih ideja i spoznaja
Poslovna putovanja: Izvor novih ideja i spoznaja Poslovna  su putovanja važna, a  po mnogima i neophodna  za uspjeh u poslu. Prvi je razlog  pozitivan  utjecaj  na posao  a drugi širienje vidika i razvoja  potencijala  zaposlenika – putnika.   Tako -  prema  istraživanju  Poslovnog Booking.com-a – misli  67 poslovnih putnika  iz  Hrvatske, među  kojima  su najbrojniji  zaposlenici u sektoru  obrazovanja, lokalnoj i  državnoj  upravi  i zaposleni u prodaji.
 
Istraživanje je provedeno među 17.000 zaposlenika iz 24 zemlje među kojima je i Hrvatska, a otkriva koliko su poslovnim putnicima putovanja važna za profesionalni rast i uspjeh na poslu, uključujući važne razlike između profesija  kao i  između nacija .

Tako  primjerice putnici iz Hrvatske, njih  58 posto, kao glavnu korist  poslovnih  putovanja ističu  učenje novih  vještina dok  48 posto globalnhi poslovnih putnika navodi širenje i rast poslovanja tvrtke.
 
Zaposlenici iz Hrvatske smatraju da su najuzbudljivije destinacije pune poslovnih prilika Zagreb, Sydney i London.
 
Međutim, uspoređujući različite profesije, rezultati globalnog istraživanja otkrivaju niz osobnih i poslovnih ambicija za rastom kod globalnih ispitanika. Tako zaposleni u područjima zdravstva i socijalne skrbi (45%), umjetnosti i kulture (43%), obrazovanja (41%) te medija i komunikacija (41%) traže inspiraciju i ideje koje će moći primijeniti u svakodnevnom poslu. Polovica  zaposlenih u humanitarnim i nevladinim organizacijama želi provoditi vrijeme s kolegama i klijentima te ojačati poslovne odnose. Glavni cilj putnika – pripadnika oružanih snaga i zaposlenih u obrazovanju (po 41%) jest stjecanje novih vještina koje će moći primijeniti u svom poslu. Upoznavanje nove kulture i njezinog utjecaja na poslovanje glavni je cilj zaposlenih u sektoru turizma i putovanja (39%), konzultanata u menadžmentu (37%) te arhitekata i dizajnera (36% u odnosu na 30% prosjeka.
 
No, polovica  anketiranih   vidi  u  poslovnom  putovanju   i priliku  za privatno uživanje  te smatraju  da  ono  ima  pozitivan učinak  na uspješnost poslovnih sastanaka  koje, unatoč  modernism  komunikacijskim  sredstvima,  smatraju presudnima za poslovni uspjeh. No, 56 posto ispitanika iz Hrvatske  u  organizaciji poslovnih sastanaka želi  izbjeći posredstvo putničkih  agencija ili osoba koje  se bave organizacijom smještaja, pokazuje  izvješće Poslovnog Booking.com-a  koje  turističkim  djelatnicima  može biti važan  indicator u kreiranju  ponude ali i organizaciji poslovnih putovanja.   
 

2017-10-04 16:36:04 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •