Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Pogled u budućnost hotelijerstva: Doživljaj – novi pojam za luksuz
Pogled u budućnost hotelijerstva: Doživljaj – novi pojam za luksuz U hrvatskom hotelijerstvu posljednjih godina se zamjećuje da investitori i vlasnici pažljivije planiraju investicije, znatno ozbiljnije pristupaju pozicioniranju i razvojnom konceptu hotela, a sve više se osvještava i potreba ulaganja ne samo u zgrade i opremanje nego i u upravljanje emocijama gostiju.

O čemu se zapravo radi? – pročitajte u novom broju UT-a u analitičkom tekstu dr.sc.Sanje Čižmar, starije partnerice u tvrtki HD Consulting u kojem ona ukazuje na nužne promjene smjera u budućem razvoju hotelske industrije i drugačiju ulogu hotelskih brendova u zadovoljavanju potreba potrošača. Kod toga je fokus na komunikaciji s gostima, gdje primat nema tehnologija nego personalizirana usluga i nove potrebe potrošača mlađe generacije koji u prvi plan stavljaju doživljaj, a ne posjedovanje stvari. „Zato i kažemo da je pružanje doživljaja u turizmu u današnje doba novi pojam luksuza“, poručuje Sanja Čižmar i navodi da se u skladu s takvim očekivanjima potražnje prilagođava i marketing u turizmu. Hotelski brendovi investiraju u angažiranje potrošača i surađuju s njima. Razumiju potrebe, vrijednosti i aspiracije različitih segmenata potražnje , a naročito mlađih generacija koje na svijet gledaju radikalno drugačije. Na tome se temelji lojalnost gostiju i na taj se način pripremaju za budućnost.  

Cijeli članak pročitajte u tiskanom izdanju stručne revije UT.
 
  

2017-03-30 17:04:14 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •