Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
IT: WEB bez granica
IT: WEB bez granica Neki su lanci, poput Holiday Inna, već prije destak godina lansirali vlastite web stranice s rezervacijskim sustavima.Do danas suna njima zabilježili više od milijardu dolara zarade, a realne su mogučnosti da će se ona u narednih pet do deset godina popeti do vrtoglavih razmjera.
Naime, prema nekim istraživanjima američke tvrtke PhoCusWright Inc., online booking ?e se učetverostrućiti u odnosu na prije deset godina, a u Europi i Aziji, koje su kasnije krenule s takvim načinom rezerviranja, porast će biti još veći. U Aziji i Europi je tek sada počeo cvjetati internet shoping pa je i online booking sve uobičajeni način rezerviranja odmora. Kina je, recimo zabilježila velike pomake, jer tamo na bookiranje hotelskih soba otpada čak 65% cjelokupnog internet poslovanja.
Zasad se i dalje najčešće bookira putem online agencija, koje hotelima predstavljaju odlične kanale prodaje, no zbog provizije agencijama smanjuje se njihova zarada. Zato se hotelijeri moraju pozabaviti osmišljavanjem svojih web stranica kojima će privuči potencijalne goste. Nije poanta imati samo atraktivnu stranicu i kvalitetan rezervacijski sustav, več jeizuzetno važno postaviti stranicu tako da se lako može pronaći na internetu.
Međutim, biti prvi na popisu znaći i dobro platiti za tu poziciju. Mnogima je to preveliko ulaganje u usporedbi s novcem uloženim u klasični marketing, ali ako se uzme u obzir enormna prednost takvog načina promocije, ulaganje bi smjelo biti upitno. Vrlo je važno i stalno osvježavati stranice, dodavati nove informacije, nove akcije, izmijenjene cijene i sve drugo što može biti atraktivno kao nova vrsta ponude. Na taj će način posjetitelji biti sigurni da će svaki put na stranicama pronaći ono što je najaktualnije, a u tome i jest bit ovog brzog medija.
Dobra je web stranica i dobar marketinsški trik svakog hotelijera, pa bi ona trebala pružati i informacije o destinaciji, događanjima u njoj, vremensku prognozu, najave atraktivnih programa, pa ćak i zanimljive priče o lokalnim običajima i ljudima.  Tako će hotel prodavati dio zanimljive turističke cjeline, a s obzirom da je sve to navedeno na internet stranici hotela, on će ujedno biti i dobar destinacijski ambasador.
Ne čudi s toga i ogromna popularnost web stranice Trip Advisor, koja je proglašena trečom najpopularnijom turističkom stranicom u svijetu.  "Razlog tome je jednostava - na njihovim se stranicama mogu pronači bezbrojne informacije o gotovo svim svjetskim odredištima, a novitet zbog kojeg i jesu toliko popularne je interaktivan pristup. Stranice sadrže cijeli niz savjeta, prijedloga, i što je najvažnije, niz osobnih komentara i fotografija ljudi koji su već bili u nekom hotelu i destinaciji", istiće David Douchette, menadžer internet strategije u Fairmont Hotels and Resortsu.
Postoji i niz drugih primjera kako unaprijediti online strategiju. Jedan od njih je također sve češći sadržaj na webu - web tour hotelom ili destinacijom. Današnja je tehnologija toliko usavršena da je na ekranu mogu?e vidjeti sve što može biti dostupno.  Sve je zabilježeno kamerom i gosti još od kuće mogu steći dojam kako će im biti u hotelu.
Neslućene su dakle mogućnosti interneta, a još veče cijelog informacijskog sustava, iz kojeg gotovo svakodnevno dobivamo novitete danas neophodne za poslovanje.


2009-10-12 09:00:00 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •