TZ grada Karlovca: Kvalitetnim upravljanjem do odgovornog turizma

Turistička zajednica grada Karlovca od početka ljeta provodi projekt Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. odabran kao najbolji mogući model razvoja turizma u Karlovcu. Projekt se temelji na četiri ključna čimbenika: zadovoljstvu lokalnog stanovništva, zadovoljstvu svih dionika u turizmu grada, zadovoljstvu turista i očuvanju okoliša te održivom razvoju i odgovornom turizmu.
Jedna od aktivnosti koja je provedena u sklopu ovog projekta vezuje se uz anketno ispitivanje stavova lokalnog stanovništva o turizmu grada Karlovca u kojem je sudjelovalo 150 građana, od čega je bilo 77 posto žena i 23 posto muškaraca. U toj anketi stanovnici su ukazali na nužnost razvoja sadržaja tijekom cijele godine te dostupnost informacijama vezanim za turizam. Pritom prioritet u razvoju turizma daju ugostiteljskoj ponudi, koju smatraju izuzetno važnim segmentom za privlačenje gostiju u Karlovac. Upravo na tom tragu Turistička zajednica grada Karlovca za 2020. godinu planira nekoliko novih gastro manifestacija, okupljanje dionika u ugostiteljstvu, edukacije i jače promidžbene aktivnosti.
Gotovo 90 posto stanovnika smatra da Karlovcu treba cjelogodišnji turizam. Turistička zajednica i u tom segmentu zajedno s Gradom Karlovcem sufinancira inicijative i inovativnost u turizmu, upravo za poticaj cjelogodišnjeg rada i novog zapošljavanja bespovratnim potporama za subjekte malog gospodarstva putem mjera potpore za sudjelovanje na sajmovima, izložbama i predavanjima te promociju i brendiranje proizvoda i usluga, zatim potporom za unapređenje konkurentnosti uslužnih djelatnosti u turizmu, te potporama za edukaciju i digitalnu transformaciju te unaprjeđenje digitalnih vještina.
Prema mišljenju Karlovčana posebnu vrijednost u njihovom gradu predstavljaju rijeke, parkovi, Aquatika, Zvijezda, Stari grad Dubovac, Dani piva i Muzej Domovinskog rata. Upravo ćemo razvijati te naše vrijednosti, privlačiti goste da ih posjete te dođu na manifestacije koje će u 2020. godini biti još atraktivnije, ističu u Turističkoj zajednici grada Karlovca. Posebno veseli što su naši sugrađani prepoznali zajednički trud i ulaganje Grada, gradskih tvrtki i Turističke zajednice grada Karlovca i najvećim ocjenama (4,5/7) ocijenili upravo kvalitetu manifestacija te čistoću i uređenost grada (5/7).
Ukupan dojam o turizmu grada, od najviše moguće ocjene 7 građani su ocijenili prosječnom ocjenom 3,85 te predložili cijeli niz aktivnosti kojima bi mogli unaprijediti kvalitetu turizma u gradu.
„Prema dobivenim odgovorima i prijedlozima pred Turističkom zajednicom i Gradom Karlovcem stoje veliki izazovi na unapređenju turizma u destinaciji Karlovac. Jedan od najvećih izazova svakako je produženje boravka turista u gradu, podizanje novih smještajnih kapaciteta i razvoj novih proizvoda te kvalitetno povezivanje i poticaj izvrsnosti, što su upravo i neki od ciljeva projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Karlovac“, naglasila je direktorica Turističkog ureda Marina Burić.
2019-11-05 13:51:47 |