Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Na WTM- u Londonu: Lonely Planet predstavlja regiju Kvarner
Na WTM- u Londonu: Lonely Planet predstavlja regiju Kvarner Povodom proglašenja Kvarnera za godišnju nagradu Best in Travel za 2020. godinu te isticanja Kvarnera kao jedne od „must go“ destinacija u 2020. godini i uvrštenja na popis „Top 10 regija“ u izboru Lonely Planet Magazina, TZ Kvarnera će na sajmu WTM u Londonu 4. studenoga organizirati konferenciju za novinare na kojoj će predstaviti regiju Kvarner.  
 
Na toj konferenciji o Kvarneru će govoriti Tom Hall, potpredsjednik Lonely Planet Magazine i župan Zlatko Komadina, dok će direktorica TZ Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov održati prezentaciju o turističkoj ponudi Kvarnera s naglaskom na ponudu kulturnog turizma. Na press konferenciji u organizaciji TZ Kvarnera nazočit će i ministar turizma RH Gari Cappelli i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
 
Lonely Planet je jedan od najznačajnijih specijaliziranih, turističkih medija u svijetu. Ima veliki ugled i vjerodostojnost, te su, po mišljenju struke,  nagrade koje dodjeljuje dokaz stvarne vrijednosti destinacije. Vidljivost pobjednika doseže velike brojke, i to cca 3 milijarde korisnika kojima je plasirana informacija o nagrađenima, 10 milijuna pregleda video materijala i sl., a što govori o utjecaju na svjetsko turističko tržište.
 
TZ Kvarnera sudjeluje na sajmu WTM u sklopu predstavljanja Hrvatske turističke zajednice, gdje će zajednički izlagački prostor imati TZ Grada Rijeke, EPK Rijeka 2020 i TZ Kvarnera. Na sajmu će, osim press konferencije s Lonely Planet Magazinom, TZ Kvarnera imati brojne susrete s predstavnicima medija i partnerima. 
 
Na Kvarneru su britanski gosti u 2018. godini ostvarili osam posto više dolazaka i šest posto  više noćenja u odnosu na 2017. godinu, dok se u devetomjesečnom razdoblju 2019. godine nastavio trend rasta, pa je tako ostvareno 17 posto više dolazaka i 28 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje 2018. godine.
 
Od 2010. godine, promatrajući ukupan turistički promet, Kvarner sustavno raste, i to čak za 45 posto noćenja više u 2019. godini. No, posebno je važno da je, primjerice, u predsezoni 2019. godine ostvareno gotovo 90 posto više noćenja nego u istom razdoblju  2010. godine, a popularnosti i prepoznatljivosti Kvarnera svakako doprinose i ovakve vrijedne nagrade i kontinuirana promocija kvarnerskih atrakcija.
 
 

2019-10-31 14:22:11 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •