Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Ususret 13. Kongresu hrvatskog kampinga: Gotovo svaki četvrti gost na odmoru u kampu
Ususret 13. Kongresu hrvatskog kampinga:   Gotovo svaki četvrti gost na odmoru u kampu  Adriano Palman, direktor KUH-a: Brojke potvrđuju da je KUH uspješan u provođenju projekata podizanja kvalitete i tržišnog nastupa hrvatskih kampova
 

Završetak glavne turističke sezone uobičajeno je vrijeme susreta predstavnika kamping industrije koji će u drugoj polovici listopada po trinaesti puta na Kongresu hrvatskog kampinga sumirati prijeđeni put. Već uobičajeno, na tom će se skupu, koji se ove godine održava u Termama Sveti Martin, govoriti o trendovima u kampingu i važnim stručnim temama čija uporabna vrijednost, radna atmosfera, prigodna izložba opreme te društveni sadržaji privlače velik broj operativaca i menadžera u struci zaslužnih za uspjehe hrvatske kamping industrije.

Jeste li, primjerice, znali da su hrvatski kampovi po prosječnom broju dana boravka drugi, a po danima pune godišnje zauzetosti prvi (!) u Europi?
 
Prepoznate mogućnosti
 
„U Kamping udruženju Hrvatske smo još prije više od desetljeća prepoznali potencijal hrvatskog kamping turizma u odnosu na ostale zemlje Mediterana. Istovremeno, bilo je i više nego vidljivo da taj potencijal treba tek potaknuti i pokrenuti. Primjera radi, ne tako daleke 2007. godine imali smo tek 9 posto kapaciteta kampova u visokoj kategoriji kvalitete 4+ zvjezdice, fizički su pokazatelji bili daleko ispod onih kod naših izravnih konkurenata, a hrvatski kamping proizvod inozemni su gosti percipirali manje kvalitetnim nego što je u stvarnosti bio“, ističe direktor Kamping udruženja Hrvatske (KUH) Adriano Palman, navodeći da je to bio povod za pokretanje projekata usmjerenih na podizanje kvalitete.
 


Tri projekta poticanja kvalitete i promocije
 
Prvi je organizacija studijskog putovanja koji se redovito organizira svake godine i u sklopu njega predstavnici kampinga imaju priliku vidjeti vrhunske europske kampove, što je itekako velik poticaj razvoju ideja i investicijama. Ponosni smo da je od 2007. do danas kroz studijsko putovanje priliku za edukaciju i razmjenu iskustava s vrhunskim kampovima diljem cijele Europe imalo više od 850 predstavnika hrvatskog kampinga sektora, od najmanjih kamp odmorišta pa sve do najvećih kamping resora.

Drugi značajni projekt je promocija kvalitete kojem je cilj, ističe Adriano Palman, da se hrvatski kampovi realno prezentiraju na glavnim tržištima te sagledavaju u svjetlu realne konkurencije koju čini kamping ponuda Italije, Španjolske ili Francuske. Zbog toga su u sklopu ovog projekta potaknuta dva programa kvalitete, pri čemu se jedan odnosi na poticanje kvalitete i promociju velikih kamping resorta (pod nazivom „Croatia's Best Campsites). Drugi je pak usmjeren na male obiteljske kampove kojima je pomoć bila najpotrebnija jer nemaju podršku velikih poduzetničkih sustava i organizacija (projekt pod nazivom OK Mini Camps).

Treći je projekt pokretanje nacionalnog susreta hrvatskog kampinga sektora s ciljem edukacije, razmjene ideje i iskustava, poticanja razvoja i investicija, rad na olakšavanju uvjeta poslovanja i povećanju konkurentnosti kao i plasmanu hrvatske kamping opreme. Kongres se pokazao kao pun pogodak i broj sudionika dokazuje da ja za takvim skupom postojala velika potreba. Tako je od prvog kongresa hrvatskog kampinga organiziranog 2007. godine do danas kongres prerastao okvire nacionalnog događaja i postao pravi međunarodni skup sa sudionicima i predavačima iz najjačih kamping institucija Europe, poput njemačkog ADAC-a, nizozemskog ANWB-a, ACSI-ja i drugih. Do danas je doprinos kongresa općem porastu znanja i razvoja kampinga dokazan kroz interes sudionika, s više od 2500 sudionika u prethodnih 12 godina njegovog održavanja.
 



Rezultati potvrđuju
 
Aktivnosti kamping sektora, ali i porast svijesti o važnosti kvalitete, u čemu KUH ima vrlo važnu ulogu, dali su lako mjerljive rezultate. Tako, primjerice, danas u strukturi hrvatskih kampova čak 39 posto ima standard 4+ zvjezdice, dok ih je 2007. godine bilo 9 posto. Potvrđuju to znatno bolji fizički i financijski pokazatelji (npr. danas ostvarujemo čak 45 posto više noćenja u odnosu na 2007.), godišnja zauzetost naših kampova najbolja je u Europi itd. To nam samo potvrđuje da je naša vizija hrvatskog kampinga kao „Najbolje kamping destinacije na Mediteranu“ bila ispravna, a što dodatno podupire činjenica da su hrvatski kampovi posljednje dvije godine, prema analizi ADAC-a, općom kvalitetom drugi u Europi, odmah poslije kampova Nizozemske, podsjeća direktor KUH-a Adriano Palman.
 
13. Kongres hrvatskog kampinga održat će se 22. i 23. listopada u Svetom Martinu na Muri.
 

 

 
 
 
 

2019-10-09 16:39:30 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •