Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Promocija: Najpopularniji korejski TV show snima se u Hrvatskoj
Promocija: Najpopularniji korejski TV show snima se u Hrvatskoj Hrvatska turistička zajednica i Bluesun hoteli u suradnji s Korejskom nacionalnom televizijom KBS te medijskom kućom A9 ugostili su produkcijsku ekipu najpopularnijeg južnokorejskog TV showa Battle trip te najveće korejske pop zvijezde Park Cho-rong i Yoon Bo-mi. Riječ je o šestodnevnom posjetu hrvatskim destinacijama u kojima se snima najgledaniji korejski TV show.
 
„Hrvatske destinacije prometnule su se u izvrsne lokacije za snimanje vrhunskih filmova, serija i showova. Pozitivan utjecaj svjetski poznatih emisija i filmova na globalnu promociju naše zemlje je neupitan, što potvrđuje i ogroman skok popularnosti naše zemlje na korejskom tržištu nakon što je u Zagrebu 2013. godine snimljen korejski reality show The Romantic. Siguran sam da će popularnost Hrvatske u Koreji dodatno porasti nakon boravka njihovih glazbenih zvijezdi u našoj zemlji, ali i nakon emitiranja ovog najgledanijeg južnokorejskog TV showa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
 
Inače, show Battle trip koja se emitira na kanalu KBS prati više od 25 milijuna gledatelja u Južnoj Koreji, kao i izuzetno velik broj korejskih iseljenika, pretežno u SAD-u, putem kanala KBS World. Uz to, vrlo je popularna i na društvenim mrežama, posebno na Instagramu gdje na hashtagu #battletrip trenutno broji preko 13 tisuća objava. Korejske pop zvijezde Park Cho-rong i Yoon Bo-mi koje trenutno borave u Hrvatskoj članice su K-pop grupe Red Velvet. Podatak o 8,3 milijuna followera na Instagramu i 1,3 milijun pratitelja na Facebooku dovoljno govori o njihovoj popularnosti i pozitivnom medijskom dosegu cjelokupnog projekta.
 
Produkcija Battle tripa u Hrvatskoj će posjetiti Zagreb, Hrvatsko Zagorje, Split, Makarsku rivijeru i Brač. Na svom putovanju upoznat će tradicionalne hrvatske običaje poput izrade licitarskih srca u Zagorju, uživat će u gastronomskim delicijama u Splitu, ali i doživjeti off road buggy avanturu u Baškoj Vodi te vožnju biciklima po Braču. Show snimljen na najljepšim hrvatskim destinacijama u trajanju od 90 minuta biti će emitiran u Južnoj Koreji za otprilike mjesec dana.
 
Južna Koreja ima 51 milijun stanovnika i uspostavljenom direktnom redovnom avio linijom Zagreb-Seoul avioprijevoznika Korean Air, predstavlja veliki tržišni potencijal za Hrvatsku. U proteklom dijelu godine Hrvatsku je posjetilo više od 317 tisuća gostiju iz Južne Koreje koji su ostvarili 402 tisuća noćenja ili pet posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.  Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s tržišta Koreje su Zagreb, Dubrovnik, Split, Zadar i Plitvička Jezera. Korejski turisti Hrvatsku uglavnom posjećuju u pred i posezoni, najviše tijekom svibnja i lipnja te rujna i listopada.
 

2019-10-09 14:28:55 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •