Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
„Croatia, Full of Islands to Discover“ : Inozemni blogeri, novinari i youtuberi promoviraju nautiku
„Croatia, Full of Islands to Discover“ : Inozemni blogeri, novinari i youtuberi promoviraju nautiku Hrvatska turistička zajednica treću godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj ima promociju nautike kao turističkog proizvoda. U sklopu projekta dvanaest poznatih blogera, youtubera i novinara iz Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Švedske, Norveške, Mađarske, Švicarske i Japana otkrivat će otoke šibenskog arhipelaga od 7. do 11. rujna.
 
„Riječ je o uspješnom projektu koji je u svojim prethodnim izdanjima ostvario odlične promotivne efekte. Iz tog razloga nastavili smo s njegovom provedbom, a ovaj su put u fokusu lokaliteti šibenskog arhipelaga. Nautika je jedan od glavnih hrvatskih imidž proizvoda koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima, a navedeno potvrđuju i rezultati ostvareni u ovoj godini u segmentu nautičkog chartera gdje bilježimo gotovo tri milijuna noćenja, odnosno rast od tri posto u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
 
Program putovanja uključuje obilazak nacionalnih parkova Krka i Kornati, otoka Murtera, grada Šibenika i Prvić Luke, a u sklopu obilaska pojedinih lokacija bit će predstavljeni i atraktivni lokaliteti, običaji i gastronomska ponuda ovog dijela Hrvatske. Promocija je fokusirana na reportaže u novinama i magazinima te objave na blogovima i društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i YouTube gdje će sudionici ovog jedinstvenog doživljaja podijeliti svoje dojmove s brojnim čitateljima i pratiteljima.
 
U ovogodišnjem programu, između ostalih, sudjeluje i novinarka Eleanor Rudd, suradnica britanskog portala Metro.co.uk kojeg mjesečno prati više od 54 milijuna čitatelja. Hrvatskom obalom jedrit će i francuski novinar i fotograf Gregory Gerault koji će svoja iskustva opisati u reportaži u dnevnim novinama Le Télégramme i magazinu Le Monde du Camping-Car. Među sudionicima je i američki youtuber s britanskom adresom Evan Edinger kojeg na YouTube kanalima posvećenim općim temama i putovanjima prati gotovo 700 tisuća pratitelja, kao i mađarska youtuberica Fruzsina Viszkok koja je aktivna na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter gdje ju prati oko 480 tisuća fanova.
 
Projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi s ciljem dodatne promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke destinacije.
 

2019-09-04 14:15:44 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •