Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Uređenje hotela: I dizajnom se kreira iskustvo
Uređenje hotela: I dizajnom se kreira iskustvo  Kupci danas imaju veliku mogućnost izbora smještaja i na tom se polju vodi žestoka bitka kako bi se poboljšanjem korisničkog iskustva osigurala naklonost gostiju. U toj bitci zahvaljujući novim tehnologijama hoteli sada imaju veliku konkurenciju u privatnom smještaju, u kojem potražnja stalno raste i pokazuje tendenciju da će rasti i ubuduće. Kako bi ostali u igri, u hotelima stoga ozbiljno shvaćaju važnost dizajna i nužnost primjene novih dizajnerskih rješenja u uređenju i opremanju žele li ispuniti očekivanja svojih gostiju. Na ta očekivanja snažno utječe upravo moderna tehnologija, koju kupci drže u rukama i putem društvenih mreža mogu hotelima napraviti reklamu, ali i negativnim recenzijama poljuljati njihov tržišni imidž.

Nekoliko ključnih trendova u dizajnu hoteli nikako ne bi smjeli ignorirati.
 
Zeleno je bolje
 
Danas ljudi sve više brinu o okolišu. To znači da prilikom odabira hotela gosti vode računa o tome koliko je hotel „zelen”. Srećom, postoji mnogo načina na koje se u hotel može ugraditi „zeleni dizajn”. Tako se, recimo, može razmišljati o upotrebi prirodnih građevinskih materijala, ugradnji solarnih panela ili kupnji namještaja od recikliranog drva. U svaku sobu se mogu smjestiti i tegle s biljkama i prostor gostima učiniti ugodnijim. Također se preporučuje da svaka soba ima dovoljno prirodnog svjetla, čime će hotel i smanjiti račun za potrošnju električne energije.
Osim unošenja zelenila u interijere, sve se više hotela okreće i uređenju vrtova. Razlog je u tome što su gosti milenijske generacije već toliko ovisni o tehnologiji da mnoge odgovore počinju tražiti u prirodi. Zato uložite novac i ponešto truda u uređenje lijepog vrta, mjesta gdje gosti mogu provesti vrijeme u miru i tišini. Vrt obavezno oglašavajte na svojoj internetskoj stranici jer kada gosti na mobilnom uređaju otkriju da hotel ima lijepi vrt, najčešće neće dalje surfati internetom niti tražiti drugi objekt, nego će rezervirati smještaj upravo kod vas.





Pametni hoteli

Tehnologija je ključni element za poboljšanje personaliziranog iskustva gostiju, pa mnogi hoteli implementiraju najnovije tehnološke trendove u svoju hotelsku arhitekturu. Besprijekorna komunikacija s gostima, pružanje vrhunske usluge i visokofunkcionalna oprema ukazuju na to da hotel prednjači u primjeni tehnoloških inovacija. Online i iPad prijave danas su već uobičajene tehničke metode, čime nestaje potreba za velikim površinama za prijam gostiju, što dizajnerima omogućava veću fleksibilnost i kreativnost pri dizajniranju hotelskih predvorja.
U pametnim hotelima gosti mogu pomoću personaliziranih tableta u sobama kontrolirati baš sve procese, od sobne temperature do osvjetljenja i komunikacije s osobljem u svim hotelskim odjelima. Dvorane za sastanke također su opremljene najmodernijom tehnologijom i hoteli su u stanju organizirati videokonferencije visoke razlučivosti s multimedijalnim prezentacijama.
 



Wellness je više od košare s voćem

U hotelskom sektoru sve veću popularnost dobiva i wellness, a kako će globalni wellness pokreti i dalje rasti, hoteli smišljaju na koji način unaprijediti fizičko i mentalno zdravlje svojih gostiju kroz dizajn i udobnost. Međutim, današnji kupci koji se brinu o svom zdravlju nisu impresionirani površnim promjenama i očekuju smislen pristup u pružanju wellness usluga. Dodatna prostirka za jogu ili pladanj s voćem u hotelskoj sobi nisu dovoljni niti će zadovoljiti potrebe gostiju. Zato mnogi hoteli ulaze u dogradnju dvorana za vježbanje, zdravstvenih lječilišta, sustava za pročišćavanje zraka i vode te uvode opremu za vježbanje u sobe kako bi udovoljili željama gostiju.
 



Doživljaj s dodirom lokalne kulture

Još jedna stvar koju gosti žele vidjeti u hotelu je lokalni utjecaj. Veliki dio putnika danas čine gosti milenijske generacije koji doista žele doživjeti lokalnu kulturu. Danas sve više hotela postaje središnje mjesto za lokalno stanovništvo, ponudu maloprodajnih lokalnih usluga i outsourcing lokalnim tvrtkama. Hoteli postaju i kulturna središta, mjesta gdje će se kroz organizaciju raznih umjetničkih, glazbenih i gastronomskih radionica gosti susresti s kulturom i obilježjima lokalne sredine. Taj trend zahtijeva dodavanje lokalnog dodira dizajnu hotela kao i uključivanje lokalnih dizajnera i umjetnika u njegovu izgradnju kako bi se stvorio jedinstveni ambijent. Gosti od osoblja također očekuju da ih informiraju i o svim događanjima u destinaciji, pa se preporučuje izrada brošure o gradu u kojem se nalazi hotel. Time se u kombinaciji s autentičnim dizajnom hotela i dobro obučenim hotelskim osobljem povezuje lokalna kultura s gostima u destinaciji.
 
 

2019-08-30 16:42:33 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •