Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
HTZ: Uspješno provedena kampanja na američkom tržištu
HTZ: Uspješno provedena kampanja na američkom tržištu  Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa svjetskom platformom za putovanja Expedia  provela je na američkom tržištu digitalnu kampanju pod nazivom „Croatia Unlocked“ tijekom koje je zabilježeno 22,2 milijuna impresija. Kampanja se provodila od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.
 
U portfelju Expedia Group nalaze se neki od najpouzdanijih svjetskih brandova za putovanja kao što su Hotels.com, Trivago, Travelocity, Cheaptickets, HomeAway itd. Platforma ostvaruje preko 144 milijuna mjesečnih jedinstvenih posjeta, a na društvenim mrežama ima preko sedam milijuna pratitelja.
 
Primarni cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je direktni booking, postavljen kao dodatni cilj projekta, ostvario izvrsne rezultate. Naime, za vrijeme trajanja kampanje rezerviran je smještaj te su kupljene avio karte u vrijednosti od 3,2 milijuna američkih dolara.
 
 „Provedena kampanja s Expediom i rezultati koje je ostvarila govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma. Ovo je odličan primjer kampanje kojom smo istovremeno jačali poziciju Hrvatske na američkom tržištu, ali i direktno utjecali na rezervaciju odmora u hrvatskim destinacijama“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
 
Za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6.700 noćenja i to najviše u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu, te je prodano 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj aviokompanija Croatia Airlines, American Airlines, Australian Airlines, British Airways, Lufthanse, Turkish Airlines, Air France, easyJet, itd.
 
„Hrvatska toliko toga nudi svojim posjetiteljima, od kristalno plavog mora do svjetske kulturne baštine. Htjeli smo kreirati dinamičnu kampanju kojom ćemo pokazati ovu nevjerojatnu raznolikost, ali i pomoći našim korisnicima da sukladno svojim interesima na inovativan način otkriju razne hrvatske regije“, izjavila je Evelin Hederer, direktorica poslovnog razvoja Expedia Group Media Solutions.   
 

2019-08-27 12:35:15 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •