Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
TripAdvisor: Dubrovnik i Split gradovi s najvećim rastom popularnosti
TripAdvisor: Dubrovnik i Split gradovi s najvećim rastom popularnosti Prema statističkim podacima o ponašanju i posjetima korisnika portala TripAdvisor,  Hrvatska se nalazi na vrhu popisa zemalja s registriranim najvećim porastom pretraživanja i popularnosti u prva četiri mjeseca ove godine. U tom razdoblju popularnost naše zemlje porasla je za visokih 27 posto. U kategoriji gradova najveći porast popularnosti bilježe Dubrovnik sa stopom rasta od 46 posto i Split, koji se na toj ljestvici nalazi na drugom mjestu s porastom popularnosti od 41 posto.  
 
„Ovo su odlični pokazatelji za hrvatski turizam ako znamo da je primjerice samo u travnju više od 280 milijuna putnika u svijetu pretraživalo ključne turističke informacije preko TripAdvisora“, prokomentirao je ove statističke podatke direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
 
Iza Hrvatske, u kategoriji zemalja s najvećim rastom popularnosti nalazi se Slovenija sa stopom rasta od 22 posto, Crna Gora od 18 posto, Grčka od 12 posto i Cipar s porastom od 11 posto.
 
U kategoriji gradova, nakon Dubrovnika i Splita, najveći rast popularnosti bilježe Salou u Španjolskoj s porastom od 39 posto, Ayia Napa na Cipru i Marmaris u Turskoj od 31 posto te španjolska Ibiza s porastom od 29 posto.  
 
TripAdvisor dostupan je u 49 zemalja u 28 jezičnih varijanti, a njegove platforme sadrže više od 760 milijuna komentara i mišljenja putnika te više od osam milijuna smještajnih objekata, restorana, doživljaja, aviokompanija itd.  
 
 

2019-06-03 13:23:23 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •