Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Discover Croatia: Na medijskim platformama Lonely Planeta
Discover Croatia: Na medijskim platformama Lonely Planeta
Hrvatska turistička zajednica i Lonely Planet pokrenuli su na portalu ovog svjetskog medija za putovanja personaliziranu stranicu „Discover Croatia“s četiri nova originalna videa o hrvatskim destinacijama. Na jednom od video materijala prikazuje se Slavonija kao neotkrivena tajna s naglaskom na bogatu eno-gastronomsku ponudu i kulturno-povijesnu baštinu, a na drugom Zadar s okolicom koji se prezentira kao destinacija pogodna za brojne izlete i aktivnosti, poput planinarenja u NP Paklenica ili jedrenja u NP Kornati. Slijedeća dva videa s naglaskom na dvorce ekipa Lonely Planeta snimila je u Zagorju i Međimurju, a snimljen je i materijal u Istri vezan uz tradiciju lova na tertufe i pripremanje proizvoda od ove vrhunske delicije.
 
„Da se Hrvatska zasluženo danas nalazi u središtu pažnje svjetskih ljubitelja putovanja potvrđuje i naš kreativni tim scenarista, snimatelja i dizajnera koji su boravili u Hrvatskoj. Ponosni smo što imamo priliku pridonijeti promociji Hrvatske u svijetu jer riječ je o destinaciji koja obiluje raznolikošću i čine je pravim mjestom za istraživanja“, poručio je kreativni direktor Lonely Planeta Matt Parish.
 
Svi materijali biti će korišteni za oglašavanje koje će se provoditi u dva dijela. Prvi val oglašavanja trajat će od svibnja do kraja lipnja te uključuje promociju Slavonije i Zadra. Drugi val oglašavanja obuhvaća razdoblje od početka rujna do kraja listopada te uključuje promociju Zagorja, Međimurja i Istre kao i promidžbu na društvenim mrežama, aktivnosti display oglašavanja itd. Tržišta koja su uključena u kampanje su Velika Britanija, Njemačka, Poljska, Švedska, Italija i Austrija.
 
Podsjećamo, Lonely Planet vodeća je turistička medijska kuća i svjetski brand turističkih vodiča s tradicijom izlaženja od 1973. godine. Tijekom protekla četiri desetljeća objavili su više od 145 milijuna vodiča, a da je riječ o važnom izvoru informiranja potvrđuje vrlo posjećena stranica Lonely Planeta koja je prevedena na 14 jezika, dok putem kanala na društvenim mrežama ovaj medij aktivno prati više od četrnaest milijuna fanova. Već sedmu godinu zaredom Lonely Planet objavio je i listu top deset destinacija u Europi na kojoj se za 2019. godinu nalazi i Istra.  
 
 
 

2019-05-22 14:24:49 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •