Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Priceless Croatia: U ponudi više od 60 jedinstvenih događanja
Priceless Croatia: U ponudi više od 60 jedinstvenih događanja Tvrđava Barone u Šibeniku

Korisnici Mastercardove kartice ove godine moći će birati između više od 60 jedinstvenih i ekskluzivnih događaja iz svijeta gastronomije, kulture i zabave koji im se nude putem platforme Priceless Croatia. U globalnu Mastercardovu platformu Priceless Cities Hrvatska se uključila 2017. godine kao Priceless Croatia i time ušla u krug četrdesetak destinacija u svijetu u kojima se korisnicima ove kartice nudi mogućnost da destinaciju upoznaju na nov način. Od ove godine korisnici Mastercard kartice putem ove iskustvene stranice za putovanja moći će uživati u jedinstvenim događanjima ili kupovini, uz ostvarenje određenih povlastica cijele godine, a ne samo tijekom ljetne sezone. 
 
Nakon što se korisnici registriraju na internetskoj stranici pružit će im se prilika da dožive nešto novo i kupe proizvod koji ne mogu nigdje drugdje pronaći. Tako će moći iskusiti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković, otići na panoramski let helikopterom iznad Dubrovnika ili isprobati pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, istražiti tajne podmorja podvodnim skuterom i još mnogo toga.

Osim već aktivnih bit će dostupna i mnoga druga iskustva, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularna događanja itd.

„Hrvatska je destinacija koja istinski dolikuje našoj globalnoj, dugoročnoj kampanji Priceless Cities i oduševljeni smo da je kultni brand 'Priceless', koji korisnicima naših kartica omogućava jedinstvene doživljaje, od odlazaka u restoran do uživanja u kulturi, zabavi i kupnji, predstavljen u Hrvatskoj već treću godinu zaredom, ali po prvi put obuhvaća cijelu godinu. Ovaj je marketinški program temelj naših nastojanja u pozicioniranju branda Mastercard i povećavanju njegove vrijednosti te ključni faktor u postizanju naših poslovnih ciljeva. Htjeli smo stvoriti prikladno okruženje za doživljaj svega što ova sjajna zemlja može ponuditi i zaista vjerujemo da ovaj program dodatno obogaćuje međunarodni utjecaj Hrvatske kao istinske destinacije svjetske klase”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.

„Ponosni smo što možemo ponuditi domaćim i stranim gostima neponovljive doživljaje koje su naši partneri organizirali samo za korisnike Mastercard kartica. U suradnji s trgovcima, nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu i poticati pozicioniranje naše zemlje kao svjetske turističke destinacije”, dodala je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.  
 

2019-05-21 15:56:55 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •