Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Zagreb: EU metropola 2020. sve privlačnija kongresnim gostima
Zagreb: EU metropola 2020. sve privlačnija kongresnim gostima  Dr. sc. Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba

Početak 2020. godine za Zagreb bit će posebno značajno razdoblje, za koje pripreme već itekako traju. Naime, od 1. siječnja 2020. Hrvatska postaje predsjedateljica Europskom unijom pa tako i Zagreb na šest mjeseci postaje EU metropola.
 
Još bolja kongresna vidljivost
 
To je svakako dobra prilika da Zagreb predstavi sve svoje atribute u poslovnosti, turističkim vrijednostima, kao i u kongresnoj ponudi, ističe dr. sc. Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba i nastavlja:
– Posve je sigurno da će hotelski kao i konferencijski kapaciteti biti korišteni intenzivnije nego inače, što je odlična prilika za grad da predstavi se svoje mogućnosti. Očekujemo, dakle, bogatu poslovno-kongresnu godinu, ali i znatno veću medijsku prisutnost koja će, bez sumnje, utjecati na još veću vidljivost Zagreba kao kongresne destinacije. Uz već dokazane kongresne i turističke prednosti Zagreba, kao što su blizina, kongresna infrastruktura i osjećaj sigurnosti, treba naglasiti odličnu prometnu dostupnost, pri čemu podsjećamo na novu i modernu zračnu luku te kvalitetnu cestovnu infrastrukturu.
 


Foto Ivo Biočina

Stabilno uzlazno
 
Zagrebačka se kongresna ponuda neprekidno obogaćuje i unapređuje, a u uzlaznoj je putanji i broj održanih kongresnih i drugih skupova. Sve je veći interes potencijalnih poslovnih partnera, što je vidljivo iz kontakata na svjetskim burzama kao i na studijskim putovanjima koje organiziramo za zainteresirane klijente. Spomenula bih tu kao novost i Meetex, hrvatsku kongresnu burzu koja je već prve godine organizirana na zavidnom profesionalnoj razini te je izborom kupaca (hosted buy-era), predavača i izlagača premašila sva očekivanja poslovnih partnera iz zemlje i inozemstva.
 
Atraktivne priredbe – dodatni magnet
 
Posljednjih godina – zahvaljujući sve većoj turističkoj atraktivnosti i prepoznatljivim gradskim događanjima – znatno raste interes i za insentive. Primjerice, Advent u Zagrebu tri je godine proglašavan najboljim u Europi te je zaslužan da korporacije za svoje skupove odabiru upravo prosinac. U tom su smislu sve privlačnija i druga događanja, poput Festivala svjetla koji je kao insentiv ili dodatna atrakcija privlačan za skupove u drugoj polovici ožujka. Naravno, tijekom godine postoje i drugi atraktivni sadržaji koji spojem poslovnog i ugodnog čine boravak u Zagrebu još zanimljivijim za poslovne i kongresne goste.
Sve će to šest mjeseci, koliko će Zagreb biti EU metropola, pridonijeti da se ovaj grad predstavi sa svim svojim kongresnim i turističkim mogućnostima te zauzme još bolje mjesto među europskim MICE destinacijama, zaključuje Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.
 
Opširnije u novom broju Croatian Convention & Incentive Magazine na hrvatskom i engleskom jeziku.
 
 

2019-05-10 14:47:04 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •