Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
HTZ kampanja: Motivi Hrvatske na ulicama europskih gradova
HTZ kampanja: Motivi Hrvatske na ulicama europskih gradova Na ulicama Milana

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku kampanju na ključnim emitivnim tržištima, gdje su u mnogim europskim gradovima poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. tramvaji, autobusi i trolejbusi koji prometuju na najfrekventnijim lokacijama u javnom prijevozu oslikani motivima Hrvatske.
 
„Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost ljudi i stvara jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Usto je naglasio da je oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije u inozemstvu provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.
 
 
Hrvatska turistička zajednica također je pokrenula i milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam. Oglašavanje se provodi u dva vala, sada u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a realizira se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.
 
„Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +17 koji je nedavno održan u Dubrovniku“, poručio je Staničić.
 
 

2019-05-06 12:40:37 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •