Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Digitalna tehnologija: Izazov za hotelsku industriju
Digitalna tehnologija: Izazov za hotelsku industriju Tipični putnik koji se služi internetom prosječno pregledava osamnaest stranica na više uređaja prije nego što rezervira hotel, pokazuju rezultati Googleova istraživanja.

S eksplozijom digitalnog načina života putovanje postaje sve složenije i prisiljava hotelijere da preispitaju ne samo korporativnu marketinšku strategiju nego i svoj tehnološki stog kako bi preko što više digitalnih dodirnih točaka i putem svih digitalnih kanala i uređaja privukli gosta, pružili mu uslugu i zadržali ga.

Danas hotelijerstvo pokreće digitalna tehnologija koja ulazi u svaki aspekt industrije: hotelsko poslovanje, usluge i komunikacije, upravljanje prihodima, distribuciju, CRM i marketing. Stoga hotelijeri moraju razumjeti digitalna rješenja, poznavati ih i služiti se njima u svakodnevnom okruženju. Trebaju biti sposobni procijeniti i implementirati tehnološka rješenja koja će povećati zadovoljstvo gostiju, poboljšati službu za korisnike, povećati operativnu učinkovitost i produktivnost, a to sve vodi do povećanja prihoda.
 
Digitalne tehnologije okrenute gostima
 
Ako se isključe tradicionalne hotelske aktivnosti, tehnologija vezana uz administrativne/back office i ljudske resurse, hotelska tehnička infrastruktura i „mehaničke” tehnologije (koje su obično „skrivene” gostima), postoje dvije kategorije digitalne tehnologije okrenute gostima, a to su:
* Tehnologija angažiranja, stjecanja i zadržavanja gostiju - odnosi se na privlačenje i dovođenje gosta u objekt, pri čemu komunikacija počinje prije dolaska gosta, nastavlja se za vrijeme boravka i nakon njegova odlaska kako bi gost postao odani korisnik koji se vraća.
* Tehnologija pružanja usluge - hardverski uređaji u objektu i aplikacijski softveri (u objektu ili usluga u „oblaku”, cloudu) kojima se pružaju ili poboljšavaju usluge, povećava udobnost i zadovoljstvo gostiju te omogućava rad službe za korisnike i komunikacija.

Većina hotelijera danas se prvenstveno fokusira na tehnologiju za pružanje usluga, a premalo ulažu u tehnologiju angažiranja, stjecanja i zadržavanja gostiju. Za razliku od hotelijera, online putničke agencije (OTA) usmjerene su isključivo na ulaganje u tehnologiju angažiranja, stjecanja i zadržavanja gostiju jer one ne moraju brinuti o tehnologiji u objektu i iskustvima gostiju. Drugim riječima, fokus i ulaganje hotelijera u tehnologiju završava gdje počinje fokus i ulaganje OTA-e.

Ne iznenađuje stoga da su u posljednjih šest godina online putničke agencije povećale svoj udio na tržištu za više od 40 posto na račun prodaje izravnim hotelskim kanalom. Velikim ulaganjima u tehnologiju online putničke agencije nastoje se približiti putnicima na svim mogućim dodirnim točkama, čime su monopolizirale odnos s gostima i ostavile hotelijere daleko iza sebe.

To se posebno odnosi na nezavisne hotele i odmarališta te manje i srednje hotelske brendove.

Navodimo ključne aspekte tehnologije angažiranja, stjecanja i zadržavanja gostiju koje hotelijerska industrija ignorira, u kojima nije uspješna ili u njima dramatično zaostaje.
 
Opširnije u novom broju stručne revije „Ugostiteljstvo i turizam“. 

2019-04-24 12:27:28 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •