Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Destinacijska suradnja: Potpisan Sporazum o razvoju turističkog brenda regije „Gorski kotar“
Destinacijska suradnja: Potpisan Sporazum o razvoju turističkog brenda regije „Gorski kotar“ Danas je u Ravnoj Gori potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“ za razdoblje od 2019. do 2025. godine. Sporazum su potpisali ministar turizma Gari Cappelli, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, direktorica Turističke zajednice Primorsko-goranske županije Irena Peršić Živadinov te predstavnici općina, gradova i turističkih zajednica Brod Moravice, Čabar, Delnice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, Ravna Gora, Skrad i Vrbovsko. Na otpisivanju Sporazuma o suradnji bio je i župan Primorsko – goranske županije, Zlatko Komadina.
 
„Kao kroz naše zakonodavne izmjene, naša želja je poticati udruživanje destinacija koje zajedničkim djelovanjem imaju mogućnost kvalitetnije se brendirati, pozicionirati na tržištu i razvijati projekte koji će potaknuti cjelokupni gospodarski razvoj. Naša Vlada je kroz Zakon o brdsko-planinskim područjima osigurala u iduće tri godine gotovo 117 milijuna kuna za različite projekte, uvedena je oznaka „Hrvatski gorski proizvod“ i provode se brojne druge mjere za demografsku obnovu, gospodarski rast i održivi razvitak. Uz ovaj sporazum koji predstavlja početak nove turističke priče, vjerujem kako čitav Gorski kotar može iskoristiti svoje potencijale te postati ne samo prepoznatljiva turistička destinacija već i primjer uspješnog društvenog razvoja i gospodarske preobrazbe“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli.  
 
„Udruživanje i povezivanje devet jedinica lokalne samouprave za Gorski kotar znači novu dimenziju u razvoju, promociji i tržišnom pozicioniranju ovog područja kao poželjne i atraktivne turističke destinacije. Hrvatska se u svijetu itekako dobro prepoznaje kao ljetna odmorišna destinacija no zadatak svih nas je da svijetu pokažemo da naša zemlja nudi puno više od toga. Upravo s tim ciljem podržavamo svaki oblik destinacijske suradnje pa tako i ovaj u sklopu kojega će Hrvatska turistička zajednica biti koordinator u procesu definiranja strateških dokumenata namijenjenih razvoju i promociji turizma Gorskog kotara“, naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
 
„Strateška orijentacija Primorsko-goranske županije je posebna briga i strateško ulaganje u Gorski kotar, na svim razinama i u svim segmentima, od odgoja i obrazovanja preko izgradnje sportske infrastrukture, zdravstva i poduzetništva do turističke valorizacije bogate prirodne i kulturne raznolikosti Gorskog kotara. U tom smislu, nedavno je upravo ovdje u Ravnoj Gori, pokrenut županijski projekt Centra za velike zvijeri vrijedan  oko osam milijuna kuna. Realizacija projekta omogućit će stvaranje „zelenih“ radnih mjesta te doprinijeti kvalitetnijoj i održivoj turističkoj valorizaciji i promociji našeg Gorskog kotara jer ovo područje mora svoje prirodne potencijale pretvoriti u konkurentske prednosti.“, izjavio je prigodom potpisivanja ovog važnog dokumenta primorsko-goranski župan Zlatko Komadina.
 
„Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Primorsko-goranskom županijom je 2016. godine izradila, usvojila i krenula s primjenom Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera za razdoblje do 2020. godine. Jedan od ciljeva ovog strateškog dokumenta je i prepoznavanje i stavljanje u funkciju turizma velikog atrakcijskog potencijala Gorskog kotara. Turistička zajednica Kvarnera još od 2011. godine kroz projekt Koordinacije turističkih zajednica s područja Gorskog kotara radi na udruživanju turističke ponude i zajedničke promocije, koja je do sada iznjedrila niz zajedničkih aktivnosti za predstavljanje Gorskog kotara. Stoga ovaj Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“ vidimo kao svojevrsnu nadogradnju postojeće Strategije kojom će se tijekom dužeg vremenskog razdoblja nastaviti sa zajedničkim radom na brendiranju Gorskog kotara.“ Istaknula je direktorica Turističke zajednice Primorsko-goranske županije Irena Peršić Živadinov.
 

2019-03-12 14:14:17 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •