Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Moć društvenih mreža: Utjecaj na izbor jedinstvenih objekata za smještaj
Moć društvenih mreža: Utjecaj na izbor jedinstvenih objekata za smještaj Prema istraživanju koje je proveo Booking.com na uzorku od 18.500 putnika iz 29 zemalja među kojima je bilo više od 500 ispitanika iz Hrvatske potvrđen je nesumnjiv utjecaj društvenih mreža na rezervaciju nehotelskog smještaja kao što su apartmani ili kuće za odmor.
 
Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti. Za to su spremni odstupiti od uobičajenih turističkih izbora prilikom odabira smještaja na odmoru, pri čemu 51 posto putnika iz Hrvatske navodi kako bi voljelo posjetiti neko mjesto koje je toliko jedinstveno i gdje nitko od njihovih prijatelja nije bio.  
 
Ne samo da putnici koriste društvene mreže kako bi impresionirali svoje prijatelje i obitelj, nego sada više nego ikad prije traže nadahnuće za svoj odmor putem društvenih mreža, fotografija, influencera i aplikacija, a sve im je to dostupno jednim dodirom prsta. Sve veća popularnost društvenih mreža transformirala je putovanja, od planiranja, nadahnuća i rezervacije do dijeljenja sadržaja.
 
Od trenutka kad stignu na svoje odredište, putnici su u potrazi za trenucima vrijednim objave na Instagramu kako bi svoj sadržaj prikazali s oznakama #goals (ciljevi). Pritom jedna petina globalnih putnika, među kojima je 21 posto putnika iz Hrvatske priznaje da bira smještaj koji na fotografijama mogu prikazati skupljim nego što on zaista jest. Također, 28 posto putnika priznaje da je rezervacija atraktivnog objekta obavezna za odmor kako bi mogli snimiti fotografije koje će među prijateljima i obitelji prikazati kao ciljeve #goals. Stoga ne iznenađuje činjenica da 26 posto putnika planira odabrati jedinstveni smještaj kako bi se istaknuli u gomili i smatrali trendseterima. Isto mišljenje dijeli i 18 posto putnika iz Hrvatske.
 
 

2019-03-12 13:30:40 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •