Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Terme Sveti Martin: Lokalnu proizvodnju usmjeravamo prema našim potrebama
Terme Sveti Martin: Lokalnu proizvodnju usmjeravamo prema našim potrebama Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga Termi Sveti Martin
 
Suradnja s lokalnim proizvođačima ima znatno više prednosti nego nedostataka. Najveća prednost u odnosu na klasičnu nabavu je kvaliteta namirnica, koje su često višestruko bolje, svježije, a samim time i zdravije, istaknula je Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga Termi Sveti Martin.  


Kvaliteta opravdava razliku u cijeni
 
– Politika „0 km”, koja je već mnogo godina poznata na europskim tržištima, pokazala se izazovnom u primjeni. Ipak, od 2014. godine – kad smo krenuli s prvim natječajem u potrazi za lokalnim dobavljačima – do danas slika se potpuno promijenila. Ne samo da je sada lakše doći do namirnica, nego je ponuda toliko raznolika da svojim gostima možemo uvijek ponuditi nešto novo. Gosti kvalitetu prepoznaju i upravo je gastronomska ponuda temeljena na lokalnim namirnicama često tema brojnih pozitivnih komentara gostiju.

Činjenica je da je kupnja lokalnih namirnica u početku znatno skuplja, no iz perspektive kompanije koja brine ne samo o gostu nego i o lokalnoj zajednici smatramo kako se upravo kroz zadovoljstvo gostiju ta razlika u cijeni vrlo brzo izgubi.
 

 



Kako usmjeriti lokalnu proizvodnju
 
Kad smo krenuli s projektom ambicioznog naziva „S lokalnog vrta na globalni stol”, nismo bili svjesni izazova koji je pred nama. A onda smo 2014. godine otvorili healthy dining restoran Le batat, čija se ponuda temelji na istoimenoj namirnici – batatu, ali smo se našli u situaciji da smo bili primorani zatvoriti restoran na tjedan dana dok nismo uspjeli na tržištu pronaći domaći batat. Tada smo shvatili kako smo mi ti koji trebamo potaknuti lokalne proizvođače da proizvode upravo namirnice za koje mi jamčimo otkup. Uputili smo ih u naše potrebe i danas s ponosom mogu reći kako smo u tome i uspjeli. Ne samo na naše zadovoljstvo nego i na zadovoljstvo svakog lokalnog proizvođača s kojim surađujemo.
 
Opširnije u novom broju stručne revije „Ugostiteljstvo i turizam“ koji smo posvetili domaćoj proizvodnji za turizam s primjerima iz prakse, kadrovima kao i drugim aktualnim temama.  
 
 

2019-02-26 14:48:51 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •