Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
UNWTO: Građani prepoznaju pozitivan utjecaj turizma
UNWTO: Građani prepoznaju pozitivan utjecaj turizma Prema rezultatima prvog globalnog istraživanja koje je provela Svjetska turistička organizacija (UNWTO) u suradnji s agencijom Ipsos, 47 posto ispitanika misli da žive u gradovima s velikim brojem turista, dok njih 52 posto smatra da turizam ima pozitivan utjecaj na stvaranje bogatstva i promicanje kulturne razmjene.
 
Istraživanje je provedeno online putem na uzorku od 12 tisuća ispitanika u 15 zemalja kako bi se bolje razumjela percepcija građana o gradskom turizmu, njegovim utjecajima i strategijama upravljanja.

"Danas adekvatno upravljanje turizmom u korist posjetitelja i stanovnika osigurava lokalnim zajednicama da ih se sluša, a da koristi od turizma imaju veću važnost nego ikad prije" rekao je glavni tajnik UNWTO-a Zurab Pololikashvili. "Postoji hitna potreba za postavljanjem plana za urbani turizam koji je u potpunosti usklađen s urbanom agendom", dodao je prvi čovjek UNWTO-a.

Iako gotovo polovica ispitanika smatra da žive u gradu s velikim brojem posjetitelja, ipak se rezultati značajno razlikuju po zemljama i kreću u rasponu od 68 posto u Australiji do 33 posto u Francuskoj. Pritom se stvaranje bogatstva i prihoda, promicanje kulturne razmjene i novih ponuda za slobodno vrijeme ističu kao najveći utjecaji turizma na gradove. Percepcija o pozitivnim utjecajima turizma osobito je jaka u Argentini, Australiji, Republici Koreji, Španjolskoj i Švedskoj.


Za mnoge urbane destinacije diljem svijeta rješavanje izazova rastuće turističke potražnje i adekvatno upravljanje turističkim tokovima sada je prioritet. Tako rezultati ovog istraživanja pokazuju da 49 posto ispitanika smatra da bi trebalo poduzeti mjere za bolje upravljanje turizmom, pri čemu se vrijednosti ponovo  značajno mijenjaju po pojedinim zemljama - od 75 posto u Argentini do 24 posto u Japanu. Više od 70 posto ispitanika misli da bi se te mjere trebale usredotočiti na poboljšanje infrastrukture i objekata, kao i na stvaranje atrakcija za turiste i stanovnike. S druge strane 12 posto ispitanika smatra da bi mjere trebale uključivati ​​ograničenje broja posjetitelja, dok njih devet posto misli da bi se promocija turizma trebala zaustaviti.



2019-01-29 17:59:44 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •