Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Milenijska generacija: Na cijeni su luksuzna putovanja
Milenijska generacija: Na cijeni su luksuzna putovanja Danas putnici milenijske generacije imaju više od 40 posto udjela u međunarodnim putovanjima. Taj se udio kod luksuznih putovanja penje na čak 50 posto, procjenjuje World Travel Monitor i posljednjih godina značajno raste. Luksuzna putovanja podrazumijevaju  potrošnju od 750 eura po noćenju na kratkim putovanjima i više od 500 eura po noćenju na dugim putovanjima.
 
Iako milenijska generacija ne predstavlja homogenu dobnu skupinu, jer obuhvaća osobe rođene između 1980. i 2000. godine s ulaskom ove generacije na tržište rada i porastom raspoloživog dohotka ostaje više novca za putovanja. Naime, među putnicima luksuznih putovanja su milenijci s najvećim prosječnim primanjima, dok s druge strane ovoj generaciji pripadaju i osobe koje su tek izašle iz škole, što potvrđuje da se radi o prilično segmentiranoj ciljanoj skupini. Pritom najviše putnika-milenijaca dolazi iz SAD-a, zatim Kine, Velike Britanije i Njemačke koje drže ukupno 35 posto udjela u međunarodnim putovanjima milenijske generacije. Među tim putnicima Sjedinjene Američke Države su također i najtraženije odredište, a zatim slijede Španjolska, Njemačka i Francuska. Na globalnoj razini, destinacije s većim udjelom posjetitelja milenijske generacije su Japan, Južna Koreja, Indija i Australija, dok su u Europi to Irska i skandinavske zemlje. Nasuprot tome, odredišta s nižim prosječnim udjelom putnika milenijske generacije su Španjolska i Austrija, ali i Kina.
 
Kad je riječ o tipu odmora milenijci najčešće putuju u gradove koji čine trećinu udjela u njihovim putovanjima u inozemstvo. Na tim putovanjima oni  žele istražiti gradove,  obići znamenitosti, upiti atmosferu lokalne sredine i uživati u dobroj hrani. Druga po popularnosti među putnicima ove generacije  su putovanja zbog sunca i plaža, gdje se oni mogu opustiti, sunčati i kupati, ali uživati u prirodi i dobroj hrani.  Milenijci su vrlo osjetljivi i na overturizam, pokazuje izvješće World Travel Monitora. Iz tog se izvješća, naime, vidi da će kod tih putnika u odnosu na goste drugih generacija biti izraženija vjerojatnost da će im smetati ako su destinacije pretrpane turistima. Stoga traže iskustva koja su autentičnija, a vrlo su osjetljivi i na upozorenja o opasnosti od terorizma.  Kod putnika milenijske generacije i u tom će slučaju biti izraženija vjerojatnost da u takve destinacije neće putovati dok se situacija ne popravi.
 
Milenijci su i vrlo dobro informirani i prije odlaska na putovanje koristit će više izvora informacija u odnosu na prosječnog putnika. Oni imaju visoki afinitet prema internetskim i digitalnim komunikacijskim kanalima i devet od deset putnika pretraživat će online informacije prije odlaska na putovanje. Češće će se informirati i putem turističkih blogova, foruma i društvenih medija, ali izvan prosjeka koristit će i tzv. tradicionalne informacijske kanale kao što su putničke agencije, tiskani mediji i TV. Kada je riječ o rezervacijama putovanja, milenijci se ponašaju kao i svi drugi putnici, uz samo nešto veći udio internetskih rezervacija. Međutim, puno prije drugih će izvršiti online rezervaciju putem pametnog mobilnog uređaja.     
 

2018-10-30 13:37:35 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •