Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Globtour Event: 40 godina rada
Globtour Event: 40 godina rada Turistička agencija Globtour Event ovih je dana svečano obilježila 40 godina rada u Hrvatskoj i 20 godina partnerstva  s najvećom svjetskom kompanijom za poslovna putovanja Carlson Wagonlit Travel.
 
Nekada dijelom velikog turoperatora Emona Globtour 1992. godine postaje hrvatskom agencijom Globtour Zagreb, a 1997. godine potpisuje partnerski ugovor s Carlson Wagonlit Travel (CWT), globalnim liderom za menadžment poslovnih putovanja. Agencija 2001. godine osniva sestrinsku tvrtku Event za organizaciju poslovnih događanja i skupova te promjenom vlasništva 2005. godine uprava odlučuje ove dvije tvrtke udružiti, čime  Globtour Zagreb mijenja svoje ime u Globtour Event. Pod novim vlasništvom i upravom, agencija svoju strategiju usmjerava na razvoj segmenta poslovnih putovanja, organizacije poslovnih skupova i događanja i motivacijskih putovanja te kao jedna od prvih destinacijskih menadžment kompanija razvija nove kulturno-turističke proizvode, kao što su „Kostimirani razgled grada“, program „Upalimo Gornji grad“, „Pronađi Gričku vješticu“ i drugi. Na tim  temeljima se zadnjih desetak godina razvio i odjel receptive koji bilježi trend značajnog rasta.
 
Globtour Event jedna je od prvih agencija certificirana za kvalitetu i održivost (norme ISO 9001, ISO 14001, Travelife), a krajem godine očekuje certifikaciju i prema normi ISO 27001 za upravljanje informacijskom sigurnošću. Jasna strategija društvene odgovornosti agenciji donosi i nagradu Index DOP u kategoriji malih poduzeća nekoliko godina zaredom.
 
Turistička agencija Globtour Event 2012. godine osniva i agenciju Globtour Event Sarajevo te 2013. godine kupuje poslovnicu CWT u Ljubljani i mijenja joj ime u Adria potovanja, čime postaje zastupnikom za Carlson Wagonlit Travel u Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Na ova tržišta prenosi misiju, viziju, znanja i standarde svoje središnje tvrtke u Hrvatskoj, što je i ovim poslovnicama osiguralo trend rasta.
 
Strategija specijalizacije poslovnih putovanja i poslovnih skupova i događanja kroz partnerstvo s CWT-om, kao i specijalizacija za destinacijske proizvode pokazala se uspješnom i održivom, čime je  Globtour Event osigurao status jedne od najjačih agencija u svojim specijalizacijama u regiji te lidersko mjesto u menadžmentu poslovnih putovanja.
 
Za 40 godina uspješnog rada i značajan doprinos razvoju poslovnog, kongresnog i kulturnog turizma u Hrvatskoj, predsjednici uprave turističke agencije Globtour Event Vesni Pritchard uručio je priznanje potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam i poljoprivredu Dragan Kovačević.
 
 


2018-10-24 12:45:10 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •