Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
U kampanji HTZ-a: „Epic Week in Croatia III“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi
U kampanji HTZ-a: „Epic Week in Croatia III“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi Foto: HTZ   
 
Sophia iz Velike Britanije pobjednica je trećeg nastavka promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice „Epic week in Croatia“ provedene na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest. Originalnom video obradom ona je kreirala svoj idealan odmor u Hrvatskoj, odabravši sedam aktivnosti kao što su vožnja kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu ili obilazak slapova Krke, a da je već spremna za svoj odmor pokazala je zavidnim poznavanjem hrvatskih regija, kulture, hrane, a naučila je čak i riječi hrvatske himne.
 
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti putem web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor s više od 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj. Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele isprobati tijekom svog boravka u Hrvatskoj. U samoj nagradnoj igri, ove je godine, sudjelovalo preko 12 tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama. U veliko finale ušli su oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova, a glavnu nagradu osvojila je osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje idealni odmor u Hrvatskoj. Ovom je promidžbenom kampanjom ostvaren je doseg veći od 50 milijuna ljudi, a kampanja je privukla i 60 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. 
 
U svojoj prvoj inačici, provedenoj u proljeće prošle godine kada je pobijedila Ewa iz Poljske ostvaren je doseg od 13 milijuna ljudi te više 10 tisuća novih fanova, dok je drugi nastavak kampanje koji se odvijao na jesen 2017. godine bio je još uspješniji. Tom kampanjom ostvaren je doseg od 40 milijuna ljudi te više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama, a svoj odmor iz snova u Hrvatskoj je provela Ilaria iz Italije.   
 

2018-06-11 12:55:04 |



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •