Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 7-8
Godina: 2004
STRUKOVNE UDRUGE
ZAJEDNO DO CILJA

Sezona 2005. bit će još jedna teška i u poslovnom smislu zahtjevna godina, koja će zbog daljnjeg zaoštravanja konkurencije na tržištu iziskivati velike promjene i prilagodbe na mnogim razinama, a ne samo onih koji rade u turizmu

VALAMAR d.o.o.
STVARA SE PRVI HRVATSKI HOTELSKI LANAC

Cilj je i posao menadžment kompanije Valamar stvaranje hrvatskog hotelskog branda utemeljenog na međunarodnom standardu kvalitete usluge te elementima gostoprimstva i identiteta. Okupljanjem većeg broja hotela u portfelju menadžment kompanije jačaju pregovaračke pozicije u odnosu prema dobavljačima, turoperatorima te gostima, uz postizanje ekonomskih efekata na razini sličnih hotela u drugim turističkim zemljama.

HRVATSKA JELA
PUT DO GASTRONOMSKOG BRANDA

Osnivanjem Hrvatskog kuharskog saveza načinjen je korak ka stvaranju hrvatskog gastronomskog branda, jer iako sve češće nudimo naše izvorne specijalitete, prepoznatljiv brand zasad je još uvijek neostvarena želja

PRIMJERI IZ SUDSKE PRAKSE
KRŠENJE REDA I MIRA U KAMPOVIMA

Prema saznanju Kamping udruge Hrvatske, desetak kampova danas vodi sudske sporove s paušalnim (stalnim) gostima zbog remećenja kućnog reda i mira u kampovima, a s tim se problemom suočavaju i neki drugi kampovi, ali zbog “mira u kući” trpe posljedice nesavjesnog ponašanja kampista. Prihvaćanje žalbe jednog poznatog kampa na prvostupanjsku odluku suda i donošenjem presude u njegovu korist moglo bi postati pravilo kako se ponašati u sličnim situacijama.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •