Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 9-10
Godina: 2005
Dipl.ing. MARIJAN JURIĆ,
POTPREDSJEDNIK HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU I ČLAN UPRAVNOG ODBORA EOQ-a
HACCP – INVESTICIJA U ZADOVOLJSTVO GOSTIJU I MIRAN SAN UGOSTITELJA

HACCP nije samo zakonska obveza već i nužnost za sve one koji žele bolje i uspješnije poslovati. Hotelske kuće dobar dio svojeg poslovanja vežu uz turoperatore koji su po pitanju svakog, pa i zdravstvenog aspekta sigurnosti gostiju vrlo rigorozni. U svojem osnovnom području HACCP uobičajeno podrazumijeva put od farme pa do stola, ali to je samo jedan njegov dio, trebali bismo ga proširiti i na atmosferske uvjete i kvalitetu sjemena od kojeg se dobiva stočna hrana, koja mora biti kemijski i mikrobiološki ispravna. Dakako da i u daljnjem toku lanca treba pratiti zdravstvenu ispravnost proizvoda, pri čemu ne treba zaboraviti na interne i eksterne transportne puteve, skladištenje…

KONKURENTNOST HRVATSKOG TURIZMA
PRIRODNI RESURSI (VIŠE) NISU DOVOLJNI …

Bez pretenzija da na ovako malom prostoru kažemo sve o opsežnom i ozbiljnom istraživanju konkurentske sposobnosti hrvatskog turizma, u ovom broju UT-a ističemo njegove argumentirane i dokumentirane zaključke vezane uz turističku ponudu u priobalju: prednjačimo po prirodnim resursima, ali za konkurencijom zaostajemo po kvaliteti hotelske i destinacijske ponude!

INDUSTRIJA PUTOVANJA
VIRTUALNI LETOVI POSTAJU STVARNOST

Internet je suprostavio putničke agencije dobavljačima putovanja u bitki za pridobivanje naklonosti (i novca) putnika, a u tom, zasad neizvjesnom obračunu kompjuter je glavno oružje, uz pomoć kojega potencijalni korisnici na najjednostavniji način dolaze do informacija o najboljim uslugama što se po najpovoljnijim cijenama nude na tržištu.

POSLOVNO PONAŠANJE
BUDITE ETIČNI I - USPJEŠNI

Međunarodna i domaća konkurencija u turizmu imaju ključnu ulogu u formiranju cijena turističke usluge jer upravo oni određuju turističke tokove, dajući pravo na iznimku jedino turističkoj ponudi koja se ističe izvanserijskom kvalitetom. U uvjetima kad je izlazna cijena turističkog proizvoda određena tržišnim uvjetima, hotelijerima ostaje da na rezultate poslovanja djeluju intenzivnom prodajom na inozemnom i domaćem tržištu, produljenjem turističke sezone, racionalizacijom poslovanja te – kao da to sve češće zanemarujemo – poštivanjem etičkih pravila u poslovanju.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •