Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 11-12
Godina: 2006
USUSRET 2007.
I DALJE PREMA VRHU

Hrvatska na tržištu ne može igrati na kartu velikih brojeva niti privlačiti goste niskim cijenama, ali zato mora poticati kreativnost i inovativnost te na tome graditi originalnost ponude. Jedini je put kojim se može ići prema vrhu ulaganje u održiv razvoj, uz poticanje stručnosti i nadogradnju znanja. Svako odstupanje ili skretanje s tog puta korak je dalje od cilja – razvoj u ravnoteži s prirodom. Iz tih je razloga vrijednost novih i originalnih programa za hrvatska turistička odredišta mnogo veća od prometa temeljenog na zakonu brojeva. Jer svijest mjesta da imaju o sebi što reći i da žele pokazati svijetu autohtonu vrijednost, koju će ostaviti drugima u naslijeđe, dobar je zalog i za iduće godine te ono po čemu treba procjenjivati uspješnost sezone i pamtiti 2006. godinu.

EKO – ETNO HRVATSKA
RAZLIČITOST STVARA VRIJEDNOST

Premda ruralna područja čine jedan od najajačih aduta razvijenih turističkih zemalja u Europi, pred Hrvatskom tek predstoji zadaća valoriziranja tog prostora u turizmu, u kojem naša zemlja ima veliki potencijal, ali nema osmišljenu politiku kako to postići.

KONGRESNA INDUSTRIJA
VRIJEME UZLETA PONUDE I POTRAŽNJE

Hrvatski kongresni i insentiv ured za mnoge je kupce iz svijeta adresa povjerenja, a za one koji još ne poznaju našu ponudu i mjesto prvog susreta sa zemljom i njezinim turističkim mogućnostima. Investiranje u kongresnu industriju podupire temeljne zadaće ukupnog hrvatskog turizma – povećanje broja objekata više kategorije, što dužu popunjenost hotela te što veće prihode. Rezultati ne izostaju!

DARIVANJE
MNOGO VIŠE OD VRIJEDNOSTI NOVCA

Iako su neki (nemoštoviti) ekonomisti izračunali kako se poklanjanjem predmeta umjesto novca smanjuje ekonomski učinak, praksa pokazuje višestruku opravdanost dobre stare tradicije; naravno to ne znači da je pri darivanju opravdana razmetljivost jer sentimentalnu vrijednost određuju neki drugi činitelji, a ne cijena predmeta.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •