Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2006
Mr. sc. ŽELJKO TONČINIĆ
ZADOVOLJAN GOST – NAJBOLJA FORMULA USPJEHA

U poslovnim se krugovima partneri često čude kako neki hotelijeri pri ugovaranju rađe prihvaćaju rizik ponude s višom cijenom, a poslije – kad prodaja nije očekivana pokušavaju popraviti stvar spuštanjem cijena. Time se radi šteta sebi, ali podjednako tako i poslovnim partnerima. U pravilu, mi o sebi mislimo nešto bolje nego što ustvari jesmo. S druge strane, nažalost, sredina koja nas ne poznaje dovoljno o nama misli nešto lošije nego što zaslužujemo. Tko može to promijeniti? Samo mi sami i to tako da postanemo realniji i da boljim rezultatima demantiramo one koji misle lošije.

SUVENIR
ZAŠTITA KVALITETE

Postavljanjem jasnih pravila igre, ponajprije unutar vlastitih redova, u Udruzi hrvatski suvenir, napokon će se definirati što je izvorni suvenir te tko ga i na koji način može proizvoditi, jer uvozom škart robe iz Kine i Tajlanda koju sve više nudimo turistima oduzimamo mogućnost da spoznaju vrijednost naših autohtonih proizvoda. Zaštitnu markicu s oznakom hrvatski suvenir moći će nositi samo proizvođači s prepoznatljivim hrvatskim obilježjima, bit će isključivo od prirodnih materijala i barem djelomično rađeni rukom, a za postavljanje kriterija i donošnje ocjene o tome tko može biti nositelj markice formirat će se poseban tim stručnjaka.

PAMETNE SOBE
TRIJUMF MALE KARTICE

Sustav sigurnosti u hotelijerstvu jedan je od najznačajnijih preduvjeta dobre usluge, a korištenje najnovijih tehnologija u te svrhe pokazalo se i najboljim praktičnim rješenjima. Tako je elektronski sustav kodiranih hotelskih kartica, čija je početna uloga bila tek zamjena klasičnih ključeva, doveo do razvoja cjelovitog sustava kojim se još jače kontrolira sigurnost u sobama te pojednostavljuje boravak u hotelu.

UGOSTITELJSKE TERASE
HOĆE LI SE GOSTI DULJE ZABAVLJATI?

Prema Vladinom prijedlogu Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti, svi restorani i kafići u naseljenim mjestima smiju raditi od šest ujutro do ponoći, a lokalna vlast radno vrijeme može produžiti za još dva sata, noćni klubovi moći će raditi do šest ujutro, a objekti izvan naseljenog mjesta non – stop.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •