Arhiva izdanja
Broj: 5
Godina: 2006

BEZ ZADOVOLJNIH RADNIKA NEMA USPJEŠNOG TURIZMA
U dijelu tvrtki sve je podređeno tome da se u što kraćem vremenu ostvari dobit tako da i ondje gdje bi se bez problema moglo raditi šest mjeseci ili cijelu godinu, one rade samo tri ili četiri mjeseca, vlasnici «pokupe vrhnje» i zatvaraju hotel. Tako za sebe postižu najveće efekte, ne razmišljajući o interesima ukupnog turizma kao djelatnosti koja bi se trebala širiti na cijelu godinu i biti pokretač veće zaposlenosti. S druge strane malo se investira u radnike. Svojevrsna su hrvatska specifičnost i tzv. posebni ugovori, s kojima su započeli stranci pa su ih onda preuzeli i naši poslodavci. Oni ne samo menadžerima nego i drugim zaposlenicima na istaknutim pozicijama nude nešto veću fiksnu plaću uz uvjet da se odreknu prava iz kolektivnog ugovora te da poslodavcu budu na raspolaganju 24 sata.
HRVATSKI KONGRESNI I INSENTIV URED
SLUŽBENA STATISTIKA ZA CIJELU ZEMLJU!
Iako se svojedobno činilo da će moderna tehnologija koja omogućuje konferencije «putem žice» smanjiti broj skupova, pokazalo se da je razgovor licem u lice, oči u oči, djelotvorniji, korisniji i svima draži. Broj kongresa u svijetu i u Hrvatskoj iz godine u godinu se povećava, a od 1. siječnja ove godine Hrvatska je postala jedna od prvih zemalja u svijetu s obveznim statističkim praćenjem kongresne i insentiv industrije.
EKO TURIZAM
ZELENI MARKETING
Gosti se više ne mogu privući samo informacijama o kvalitetnim sobama i suvremeno opremljenim wellness centrima, oni sve veću pažnu posvećuju i zaštiti okoliša, pa ako je vaš hotel ekološki usmjeren to mora biti naglašeno i u marketinškim brošurama, ističu stručnjaci. Informacija da se u vašem hotelu koriste obnovljivi izvori energije može biti čak i privlačnija od klasične priče o hotelskim kapacitetima i nekim dodatnim sadržajima.
MODERNE KUHINJE
KONCEPT ZA UZDAH ODUŠEVLJENJA
Inovativni šef kuhinje David Bouley koji je osmislio najmoderniju kuhinju današnjice objedinjeni je prostor podijelio na zone za kuhanje različitih specijaliteta i s njima usko povezane različite zone za objedovanje, tako da u restoranu u kojem se otvorena kuhinja prostire kao pozornica svaki gost zaista može doći na svoje.