Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 4
Godina: 2006
Mr. sc. AMELIA TOMAŠEVIĆ, DIREKTORICA TZ GRADA ZAGREBA
NAŠ TRENUTAK ISTINE

Našim hotelijerima – isko i tu ima izuzetaka – nedostaje veća usmjerenost prema profitu, oni taj posao još uvijek rade sa srcem i bez kalulatora. U našem se obrazovnom sustavu ne inzistira dovoljno na činjenici da treba stvarati profit, da treba zadovoljiti očekivanja vlasnika, gosta, a naposljetku i zaposlenika. Stranci često štede tamo gdje naši hotelijeri nikada ne bi, ali su – i to treba priznati – rastrošniji od nas ondje gdje mi nikada ne bismo bili. Uvijek treba voditi računa o tome da u trokutu vlasnik – zsposlenik – gost – svi budu zadovoljni. Ako su zadovolji gost zbog kvalitete usluge i vlasnik zbog ostvarenog profita, a djelatnik nije, situacija nije dugo održiva. Nezadovoljstvo zaposlenika odrazit će se na kvaliteti usluge i gost će potražiti drugi hotel. Sve što se radi mora biti dugoročno održivo jer je to budućnost poduzeća.

URBANI TURIZAM
DA JE VIŠE ŠPANCIRFESTA

Turiste danas ne privlači samo priča o kulturi i povijesti, već događanja koja će popularnost najprije steći među stanovništvom ne samo na lokalnoj nego i na nacionalnoj razini, a potom dovesti i strane goste u neki grad, koji su upravo u Špancir festu prepoznali festival svih Varaždinaca i atraktivan proizvod urbanog turizma sjeverozapadnog dijela kontinentalne Hrvatske.

DUBROVNIK
KAKO TRČATI BRŽE?

Dok će ljeti zbog kupanja gosti ipak više vremena provoditi u hotelu ili blizu njega, u svim drugim godišnjim dobima on ima je samo spavaonica u koju se – nakon izlazka ili boravka u gradu – vraćaju tek navečer. To se, dakako, odražava na profitabilnost hotela, na česte napetosti između vlasnika i menadžmenta, a u ekstremnim slučajevima i na učestale kadrovske promjene.

KAMPING INDUSTRIJA
KAMPIRANJE U KUĆNOJ RADINOSTI

Od 449 službeno registriranih kampova u Hrvatskoj gotovo polovicu čine takozvani kampovi u domaćinstvima, koji su postali naša nova specifičnost i niču stihijski, bez ikakvog razvojnog cilja, nisu u skladu s trendovima u suvremenoj potražnji kamping industrije, a gostima ne nude ništa više od osnovne usluge – kamping jedinice, sanitarnog čvora i priključka za struju.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •