Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 3
Godina: 2006
Mr.sc. NIKO BULIĆ, DIREKTOR GLAVNOG UREDA HTZ-A
TURIZAM JE NAŠA SUDBINA, BUDIMO ODGOVORNI

Svatko želi biti najvažniji, ali hrvatska je realnost da se 95 posto prometa događa na prostoru jadranske obale. Ne vidjeti to značilo bi ne stajati čvrsto na zemlji. Teško je očekivati da ćemo u ukupnoj promociji i strateškom razmišljanju staviti u prvi plan kontinentalni turizam. Ali mi se ne odričemo ambicije da Hrvatska u cjelini bude turistička zemlja. Međutim, nisu samo hotelijeri i ljudi u agencijama zaduženi da definiraju gospodarsku i turističku politiku jednog mjesta. To je prije svega zadaća vlasti u tim turističkim područjima, koja nerijetko od drugih očekuje viziju turističkog mjesta. A prvi čovjek jednog grada njegov je prvi turistički djelatnik.

KULTURA U TURIZMU
DOŽIVJETI POVIJEST VLASTITIM ISKUSTVOM

Britance ne zanima sunce i more, oni su željni kulturnih sadržaja, a kad bi se Hrvatska pretočila u atraktivan turistički proizvod osim Britanaca, koji su odlični potrošači, privukla bi i mnoge turiste iz drugih zemalja. Jer sama kulturna baština turistima nije dovoljna – oni žele biti u središtu zbivanja, doživjeti povijest vlastitim rukama i iskustvom, a upravo na toj podlozi mora se temeljiti ponuda i promocija kulturnog turizma.

ZRAČNI PROMET
UPITNA METODA STJECANJA LOJALNOSTI PUTNIKA

Postoji crno tržište na kojem možete prodati nagradnu kilometražu, naravno po sniženoj cijeni, ali to može imati nezgodnih posljedica. Bolja je opcija programom nagrada Diners Cluba, gdje je moguća zamjena kilometraže nekih zrakoplovnih kompanija, ali opet uz stanoviti gubitak. Primjerice, može se zamijeniti 10.000 milja kompanije United za 5000 milja British Airwaysa.

INTERNET SUSTAVI U TURIZMU
NESLUĆENE MOGUĆNOSTI ZARADE

Premda je internet postao toliko kompleksan i u globalnim razmjerima toliko velik da zbog naglih promjena trendova, ogromne količine informacija i novih mogućnosti zahtijeva isto toliko brzo djelovanje, internet sustavi mnogima još uvijek predstavljaju preskupu investiciju koju si ne mogu ili ne žele priuštiti iako pruža neslućene mogućnosti zarade. Internet se uglavnom koristi za prezentaciju ponude, usluga i sadržaja, bez mogućnosti bukinga, izravnog plaćanja usluge i ne kombinira s on line rezervacijom prijevoza, organizacijom slobodnog vremena za odmor itd.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •