Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 2
Godina: 2006
Dr. sc. MIROSLAV DRAGIČEVIĆ, HORWATH CONSULTING, ZAGREB
VRIJEME VELIKIH IGRAČA

Stanje je zrelo za preuzimanja i ulazak velikih inozemnih igrača, koji su već spremni za ulazak u hrvatski turizam i poznati su brojni javni projekti s potpuno novim tržišnim profilom ponude. Nema sumnje da će investiranje, koje će dolaziti iz same industrije, na hrvatskoj obali u sljedećih deset godina biti u stalnom usponu, pogotovo što su splasnule spekulacijske namjere prve generacije vlasnika, a država je odlučila uvesti urbanistički red, tako da profesionalni posao u našem turizmu tek počinje.

POTICAJ ZA USPJEH
PROGRAM IDE DALJE

U suradnji s Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja kao mjerodavnom institucijom za provedbu državnih potpora i nadzor nad njihovom dodjelom, Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka je u procesu donošenja programa Poticaj za uspjeh bilo obavezno uskladiti sve uvjete subvencioniranja kamata s odredbama Zakona o državnim potporama kako bi se izbjegla mogućnost narušavanja jednakih uvjeta tržišnog natjecanja. Stoga se s realizacijom programa nastavlja dalje do 2009. godine.

HACCP
PREVENCIJA – JEDINI KLJUČ SIGURNOSTI

Pojedine analize uzroka emidemija putem hrane pokazuju da je u najvećem broju slučajeva ona prouzročena ne samo propustima u kritičnim postupcima, nego i propustima u čistoći radnog okoliša i opreme, osobnoj higijeni te kvaliteti sirovina, što potvrđuje da je najbitnija prevencija i svijest zaposlenika da u svakom trenutku u prostoru za pripremu hrane vreba potencijalna opasnost od zaraze. Kako bi krajnji proizvod bio potpuno zaštićen, HACCP nalaže sistematiziranu strategiju sveobuhvatnog nadzora koja će istodobno omogućavati i njegovu lakšu provedbu.

NOMEN EST OMEN
KAKO ODABRATI PRAVO IME?

Prvo dobro proučite sve nazive objekata u vlasništvu vaših konkurenata, ali i nazive njihovih usluga, wellness centra u obliku objekta i sl., a onda se otputite mislima tamo gdje još nitko nije bio, a pogotovo ne vaša konkurencija. Ponekad je ime odmah tu, nadohvat ruke, u lokalnom okruženju kao stvarana riječ, koju možete ostaviti takvu ili je malo modificirati.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •