Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1
Godina: 2006
RENCO MILETIĆ, DIREKTOR MAISTRE, ROVINJ
ZA USPJEH JE POTREBNO TROJE

Primjer Maistre pokazuje kako privatni sektor ne čeka promjene zakonskih okvira da započne s nužnim investicijskim ciklusom. Međutim, za potpuni uspjeh od presudne je važnosti da nas javni sektor prati s kvalitetnim zakonskim okvirima prilagođenim uvjetima koje hotelijerima diktira međunarodno turističko tržište. Zajednički uspjeh svih ključnih nositelja turizma Hrvatske i u javnom i u privatnom sektoru je neosporno snažna pozicija Hrvatske kao branda na turističkom tržištu. Hrvatska je krovni brand našeg turizma i u kontekstu njega treba razvijati brandove regija i gradova. U tom pogledu najdalje je svakako otišla Istra kao vodeća hrvatska turistička regija.

GODINA ZAKONSKIH PROMJENA
RED, RAD I RAZVOJ

Godina u koju smo upravo ušli bit će i godina intenzivnog rada na turističkom zakonodavstvu. Obveza je to usklađivanja s pravilima igre Europske unije, ali isto tako želje Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka da uredi odnose među turističkim subjektima, pridonese kvaliteti turističke usluge te osigura stabilnu poziciju hrvatskog turističkog proizvoda na međunarodnom tržištu, ističe državni tajnik za turizam Zdenko Mičić.

PDV
UDAR NA POSLOVANJE

Uvođenje stope PDV-a od 10 posto za hotelsku i 22 posto za programsku komponentu najveći je udar na agencije, koje trošak ne mogu prebaciti na svoje partnere. No, moguće je da će posljedice takvog udara ublažiti pojačani interes turista za dolazak u Hrvatsku, koja je u zadnje dvije godine miljenica svjetskih medija.

BIST
SUSTAV POSLOVNE INTELIGENCIJE U TURIZMU

BIST (Business Intelligence System for Tourism) prvi je sustav u turizmu koji koristi BI tehnologiju izgrađen u Institutu za turizam, a korisnicima nudi važne informacije o razvoju turizma, tržišnim trendovima u zemljama porijekla turista, smještajnim kapacitetima te omogućava bržu analizu konkurentnosti hrvatskih turističkih destinacija. Direktori turističkih zajednica mogu, primjerice, lako pratiti trendove vezane uz prosječnu duljinu boravka, sezonalnost, tržišne udjele, strukturu gostiju i stopu iskorištenosti, neovisno o tome je li riječ o zajednici na lokalnoj, regionalnoj ili nacionalnoj razini.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •