Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 12
Godina: 2007
IVO JELUŠIĆ, PREDSJEDNIK TZ GRADA ZAGREBA I ZAMJENIK GRADONAČELNIKA ZAGREBA
ZNATI I HTJETI – KLJUČ JE ZA USPJEH

U javnosti treba mijenjati percepciju, jasno dajući na znanje da turizma ima i dalje od mora. Pritom nikako ne želim dovoditi u pitanje našu jadransku orijentaciju, ali sam siguran da istovremeno moramo snažnije razvijati i kontinentalni turizam kao i turizam u gradovima. Hrvatska jest mediteranska zemlja i sigurno je da kod ukupne pa i turističke međunarodne javnosti prevladava znak jednakosti između Hrvatske i mora. Dobro je da je tako, ali i Zagreb, Varaždin, Osijek…imaju što ponuditi. Mislim da akcija mora biti obostrana – i s državne se razine mora uvažavati da je Hrvatska i kontinentalna zemlja te da ima kontinentalnu ponudu.

WTO BAROMETAR
UVOD U JOŠ BOLJU 2008.

Preliminarni rezultati Svjetske turističke organizacije za 2007. potvrđuju da je turizam ostao jedna od najstabilnijih gospodarskih djelatnosti u svijetu, na koju znatnije ne mogu utjecati ni vanjski negativni čimbenici, poput porasta cijena naftnih derivata ili žestokih turbulencija na financijskim tržištima.

EIBTM
KONGRESNO TRŽIŠTE SE MIJENJA I – RASTE

Kongresni analitičari poručuju: Sve žešća konkurencija u svim područjima djelovanja te ubrzani procesi novih spoznaja u industriji i znanosti dovode i do promjena u ponašanju sudionika kongresa. I dok se nekada mnogo govorilo o odredištu u kojem se kongres održava, danas će veliku pažnju destinacija zaslužiti jedino ako nešto – ne valja. Ako je ipak sve u redu, sudionici kongresa u centar svojih tema stavljaju profesiju, dostignuća i nove spoznaje. U pravilu, kongresi postaju susreti koji stvaraju novu spoznajnu vrijednost.

VARAŽDINSKE TOPLICE
PLANOVI ZA ULAZAK U EUROPSKI VRH

Izgradnja suvremenih bolničkih i turističkih smještajnih kapaciteta s odgovarajućim sadržajima, koji će se po fazama podizati u slijedećih pet godina, Varaždinskim Toplicama pruža mogućnost za razvoj jedinstvenog proizvoda s ponudom vrhunskih zdravstvenih i turističkih usluga na probirljivom europskom tržištu.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •