Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 9
Godina: 2007
Mr. sc. KRISTIJAN STANIČIĆ, PREDSJEDNIK UPRAVE LIBURNIA RIVIERA HOTELA
RAZVOJ, NE PRODAJA

Mnogo je polemika oko toga da li Hotel Kvarner prodati stranom brendu ili ne. Opredjeljenje je unutar LRH-a da ne idemo u prodaju imovine. Danas imamo 15 hotela, a prije smo ih imali puno više. Prodajom smo sami sebi stvorili konkurenciju. Dakako, treba uzeti u obzir i vrijeme i okolnosti u kojima se prodavalo, trebalo je preživjeti. Danas smo sigurni – temelj naše budućnosti je razvoj, a ne prodavanje objekata.

TURISTIČKI CVIJET – KVALITETA ZA HRVATSKU 2007.
VIŠE TURISTA, A HOTELIJERI U GUBITKU

Turizam javnosti pruža sliku o rekordnim godinama, pozitivnim trendovima i stvara se dojam da mu ide dobro, dok istovremeno hotelijerske tvrtke uporno upozoravaju na dugoročnu opasnost za turizam zbog održavanja poslovanja na niskim plaćama. Od 415 milijuna neto dobiti koje je hrvatsko hotelijerstvo ostvarilo u 2005. godini, lani je prešlo u neto gubitaša s registriranim gubitkom od 45 millijuna kuna.

CITY BREAK
TRI GRADA, TRI PRIČE

Sa čak 40 posto porasta u posljednjih sedam godina, turistički promet ostvaren kratkim putovanjima u gradovima uzbio je u svjetskom turističkom prometu na drugo mjesto, odmah iza daleko najtraženije ponude «sunce i more». Gradovi postaju hit! Scenarij je jednak: u pravilu izvan glavnih ljetnih mjeseci, turisti će odabirom atraktivno i cjenovno prihvatljivog programa turističke agencije krenuti u obilazak gradova i njihovih znamenitosti.

HRVATSKI FERIJALNI I HOSTELSKI SAVEZ
POTICAJI ZA PORAST PUTOVANJA

U hrvatskoj mladi čini čak četvrtinu turističke populacije, ali je njihov interes za hostele prilično slab, a da bi se taj trend preokrenuo nije dovoljno izgraditi mrežu smještajnih objekata nego odgovarajućim programima i poticajima zajednice treba stvarati uvjete za veću mobilnost mladih i razvoj čitavog hostelinga.

PROTURJEČJA
ZAR TO NIJE UKLJUČENO U RAČUN?

Suprotno vjerovanju mnogih nedovoljno upućenih gostiju, hoteli ne postižu naročito impresivan financijski učinak pružanjem nekih usluga, primjerice ponudom pića u mini-baru ili internetskim povezivanjem; čak ni restorani ne donose veliki profit, kadšto nikakav. Na čemu onda hoteli zarađuju?



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •