Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2007
Mr. sc. NIKO BULIĆ, DIREKTOR GLAVNOG UREDA HTZ-a
NAŠIH PETNAEST GODINA

Kod kuće nam se ponekad teško priznaje da smo uspješna turistička priča, ali je to među turističkim profesionalcima u inozemstvu itekako registrirano. Njihovo je iznenađenje još veće kad čuju da smo, u usporedbi s njihovim budžetima, uspjeli relativno skromnim novcem Hrvatsku promovirati u turistički brend i učiniti je prepoznatljivom cijelom svijetu. Stoga je važno je da iz ruku ne ispustimo upravljač i da ne postanemo samo promatrači turističkih događanja u zemlji. Baš u tim okolnostima i akcijama cijela je mudrost naše turističke budućnosti. O tome ovisi hoće li nas val globalizacije odnijeti ili ćemo ostati prepoznatljivi i drukčiji.

CITY BREAK PONUDA
GRADOVI – NOVE TURISTIČKE ZVIJEZDE

Gradovima se na globalnoj razini događa upravo ono što su turistički igrači u njima mogli samo priželjkivati: veliki porast interesa! Da bi on kad su u pitanju naši gradovi postao i konkurentan poslovan rezultat potrebna je suradnja gradskih turističkih ureda, hotelijera, agencija i svih institucija izravno i neizravno vezanih uz turizam. Hoće li trenutak koji su priželjkivali doista i iskoristiti?

RAZVOJ I OČUVANJE BAŠTINE
KONCEPT KULTURNIH OKRUŽJA

Kulturna baština ne ograničava se samo na estetske vrijednosti nego podrazumijeva sva lokalna znanja, vještine i proizvodnju na nekom području. Fokus na destinaciju treba mijenjati, proširujući objektiv na okolni teritorij i sve njegove resurse. U Hrvatskoj svako područje ima svoje osobitosti i dovoljno je da se pogleda u ogledalo te prepozna posebnosti kako bi ih se što bolje moglo koristiti.

DIZAJNERSKI NOVI VAL
MODERNO NIJE UVIJEK I NAJBOLJE

Iako novi trendovi jamče atraktivan i suvremen izgled objekta, želja da se prilikom uređenja interijera nekritički slijede dizajnerske novotarije dovela je do toga da moderni hoteli suviše nalikuju jedan drugome i ne nude ništa originalno. Povratak na staro danas je često bolji izbor nego slijepo praćenje najnovijih trendova, odnosno, najbolji je izbor možda kombinacija jednog i drugog s naglaskom na praktičnost, savjetuju dizajneri.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •