Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 5
Godina: 2007
Mr.sc. BOŽO SKOKO, ASISTENT NA FAKULTETU POLITIČKIH ZNANOSTI U ZAGREBU
BREND KOJI TRAJE!

Neka istraživanja pokazuju da Hrvatska nije poznata čak ni u Europi, a kamoli u svijetu. Zbog toga ćemo danas vrlo često sresti ljude ne samo u zabačenim dijelovima Europe nego i u velikim gradovima, poput Pariza ili Stocholma, koji će reći da su čuli za Hrvatsku, ali im ništa ne znači. Dakle, često precjenjujemo činjenicu da se o Hrvatskoj govori kao o hit destinaciji i smatramo kako za Hrvatsku sada svi znaju. Hrvatska mora izgraditi poželjan imidž kao turistička destinacija, ali i kao politički i gospodarski subjekt. Na taj način posložit ćemo više kamenčića u jedinstven mozaik imidža i postati zvijezda koja neće ugasnuti za nekoliko godina, pod uvjetom da očuvamo prirodno i kulturno bogatstvo koje imamo.

PREDSEZONA 2007.
IZ PLUSEVA TREBA IZVUĆI POUKE

Ako je suditi prema odličnoj predsezoni, u kojoj je u Hrvatskoj zabilježeno čak 13 posto više turista nego lani te oko sedam posto više noćenja, iz glavne bismo sezone svakako trebali izaći s pozitivnim rezultatima, no krajnje je vrijeme da se u hrvatskom turizmu promijene okolnosti na koje se naši gosti sve češće žale i što prije usvoje njihove zamjerke.

AGENCIJE
VISOKE CIJENE RUŠE PROGRAME

Prema ocjenama vodećih receptivnih agencija u članstvu UHPA-e, visoke cijene koje nisu posljedica ulaganja ne prihvaća dio tržišta, a ni inozemni organizatori putovanja ne mogu prodati ponuđene programe, što se odražava na manji zakup smještajnih kapaciteta za ovu godinu, skraćivanje sezone i na letove čartera.

PROTURJEČNA ANTITERORISTIČKA REGULATIVA
JESU LI DJUTIĆI OSUĐENI NA SMRT?

Stroga ograničenja unošenja žestokih pića i parfema u zrakoplove u ručnoj prtljazi zadaju najteži udarac bescarinskoj prodaji, koja je bez obzira na uspone i padove desetljećima uživala veliku popularnost među putnicima. Europsko vijeće za maloprodaju na putovanjima procjenjuje da je prodaja u djutićima pala 40 posto, jer putnici odustaju od kupnje strahujući da će im roba biti zaplijenjena.

SLASTICE
ZDRAV DESERT SA STILOM

Slatko, a zadravo – i to je moguće! Danas se na tržištu mogu pronaći brojne namirnice koje će svaki desert učiniti jednako primamljivim kao što su i nezdravi slatkiši u kojima toliko uživamo. Potrebno je samo malo mašte te uvažavanje najnovijih trendova kako bi gosti uživali u čarima slatkih zalogaja.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •