Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 3-4
Godina: 2007
ANTE MARKOV, PREDSJEDNIK ODBORA ZA TURIZAM REPUBLIKE HRVATSKE
TREBA NAM TURISTIČKI LOBI

Turizam je svatko koristio kao alibi samo onda kada mu je trebalo. On nikada nije imao svoje mjesto u društvu, a mislim da ga realno nema ni danas. Da ga ima, ukupno stanje ne bi bilo ovako, ne bismo na takav manjkav način koristili tržište koje turizam osigurava. U sustav turističkih zajednica gradova, općina i županija previše se uplela politika koja je – doduše, uvijek u skladu sa zakonom – odlučujuća u postavljanju ljudi. Iz tog razloga oni jednostavno ne mogu biti nositelji turističke kreativnosti nego stalno moraju voditi računa o kompromisu između lokalne vlasti i turističkih potreba mjesta.

SEZONA 2007.
INVESTICIJSKI REKORDNA GODINA

S dvostruko većim ulaganjima u odnosu na prošlu godinu hrvatski turizam u pripremu ovogodišnje sezone ulaže rekordnih 13,6 milijardi kuna, najvećim dijelom u obnovu postojećih i gradnju novih turističkih objekata, pri čemu je, kao i lani, i u ovoj godini najviše novca u turizam usmjerila Istarska županija. Apsolutni ovogodišnji rekorder u investiranju je grad Zagreb sa 4,8 milijardi kuna, pa iako se uglavnom radi o ulaganjima, u infrastrukturu, riječ je o snažnom investicijskom zamahu.

WELLNESS KAO NAČIN ŽIVOTA
EKSCENTRIČNOST POSTALA SVAKODNEVICA

Ono što se prije manje od tri desetljeća činilo pomodarskom dosjetkom pretvorilo se u sveobuhvatnu ponudu proizvoda i usluga koja obuhvaća tjelesnu i duhovnu njegu i obnovu, zdravlje, hranu, piće, odjeću, obrazovanje i bezbroj drugih pojedinosti. Tvrtke koje su se specijalizirale samo u jednom ili dva područja wellnessa suočene su s pritiskom da prošire repertoar ponude, jer mušterije se više ne može zadovoljiti samo fitnessom, samo medicinskom uslugom ili samo ljekovitim kupalištem.

DIZAJN RESTORANA
UGOĐAJ JE VAŽAN KAO I JELOVNIK

Gost koji se prvi put nađe u nekoj destinaciji neće tražiti restoran u kojem se nude najbolji specijaliteti već će sjesti tamo gdje mu se najviše sviđa, a nerijetko će to učiniti i gosti koji točno znaju gdje se što nudi, jer ne zaboravimo – u restorane se ne ulazi samo radi jela nego i druženja pa je vizualni identitet podjednako važan kao i gastro ponuda. O dizajnu je prilično teško govoriti na razini općenitog, jer svaki objekt, ovisno o lokaciji, namjeni, veličini i podneblju, može biti idealan za neki karakterističan stil. Ipak svatko tko želi originalnost, a pritom se pridržava jasno određenih dizajnerskih smjernica, malim detaljima može oplemeniti svoj objekt i učiniti ga prepoznatljivim.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •