Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 11-12
Godina: 2008
PROMIDŽBA
U BITKU ZA GOSTA

S obzirom na to da se posljedice globalne krize u ovom trenutku ne mogu sagledati, a gotovo svakog dana pristižu najave o mogućem masovnom otpuštanju radnika u još donedavno stabilnim industrijama, u idućoj godini u turizmu će se za svakog gosta u promidžbi voditi teška bitka. Kroz udruženo oglašavanje javnog i privatnog sektora usmjereno na turoperatore i turističke agencije, kao i mjerama za jačanje izvansezonskog prometa te aviodestinacija hrvatski će turizam morati pokušati zadržati konkurentnost na tržištu u 2009. godini.

ŠTO 2009. DONOSI TURIZMU
OTPORNOST JAČA OD RECESIJE?

The Economist u godišnjaku The World pretkazuje da će međunarodni turizam šestu godinu za redom zabilježiti rast u broju turista, za 2,7 posto, i potrošnji u restoranima i hotelima od 3,8 posto. Francuska bi po toj prognozi zadržala ulogu vodećega svjetskog odredišta s 83 milijuna turista, što se može smatrati očekivanim. Iznenađujuća je procjena da će drugo mjesto zauzeti Kina s oko 65 milijuna posjetitelja, ispred Španjolske sa 62 milijuna i SAD-a s 57 milijuna dolazaka iz inozemstva.

EIBTM
KONGRESNA PONUDA NE PRIZNAJE KRIZU

Hrvatska je i ove godine na EIBTM-u u Barceloni predstavljena na zajedničkom štandu Hrvatskog kongresnog i insentiv ureda površine 200 četvornih metara s tridesetak suizlagača. Ovogodišnji poslovni susreti, prema riječima izlagača najintenzivniji do sada, značajni su kao pokazatelj, čini se, nesmanjene živosti u ovom segmentu poslovanja. Investicije u nove kongresne objekte to potvrđuju.

BLAGDANSKI OBIČAJI I OKUSI
I TRADICIJA JE DIO TURISTIČKE PONUDE

Božićni i novogodišnji blagdani za sve su vrijeme posebne atmosfere, običaja i bogate blagdanske trpeze na kojoj će se naći tradicionalna jela. Posebno su zanimljivi hrvatski običaji badnje noći koji, po tradiciji, okupljaju obitelj, iako se sve češće sele i u hotele i turistička mjesta koji stoga čine sve da se gosti osjećaju baš kao kod kuće. Dakako, sastavni je dio blagdanske atmosfere i bogati stol prepun raznovrsnih okusa, posebice slastica.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •