Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 10
Godina: 2008
KRISTIAN ŠUSTAR, PREDSJEDNIK UPRAVE MAISTRE ROVINJ
NE PODLIJEŽEMO PSIHOZI PANIKE

Unatoč krizi, važno je kontinuirano ulagati u kvalitetu i ne podleći psihozi krize. Jedino kvaliteta i izvrsnost turističkog sadržaja u kombinaciji s marketinškim aktivnostima osiguravaju potražnju i na ciljanim i na potencijalnim tržištima, s posebnim naglaskom na neke nove tržišne niše. Ključ je ulaganje u kvalitetu te fleksibilnost marketinške prodajne infrastrukture koja se mora prilagoditi situaciji na tržištu. Vrlo smo često u Hrvatskoj suočeni s tezom da vanjska tržišta loše reagiraju na povećanje cijena. Ne slažem s time. Ti signali dolaze iz usko profiliranoga kruga koji u pravilu pokriva turoperatorski biznis niskobudžetne orijentacije, možda još uvijek dominantne na hrvatskom tržištu, ali treba je se što prije osloboditi.

SVJETSKA KRIZA
NOVI IZAZOVI PRED HRVATSKIM TURIZMOM

Premda će prema procjenama stručnjaka posljedice globalne ekonomske krize Hrvatska osjetiti u manjem intenzitetu u odnosu na druge zemlje na Mediteranu i čak se prognozira da će postati jedna od vodećih svjetskih turističkih destinacija, hrvatski turizam vrijeme krize mora iskoristiti i za iskorak u daljnjem razvoju.

KONGRESNA INDUSTRIJA
KRIZA – PRIJETNJA ILI POTICAJ?

Broj hotela s kongresnom infrastrukturom posljednjih se godina u Hrvatskoj znatno povećao, o čemu svjedoči podatak da će novi kongresni katalog biti dvostruko opsežniji nego dosadašnji. Svaki novi hotel standarda četiri i pet zvjezdica ili pak onaj koji tu kategoriju stječe obnovom ima i kongresnu infrastrukturu te ozbiljno kreće u tu vrstu biznisa.

AGENCIJE
NA POTEZU JE DRŽAVA

Kako bismo u 2009. barem ponovili brojke iz ove sezone Vlada bi trebala odriješiti «kesu» i dodijeliti neka sredstva za promociju na posustalim inozemnim tržištima po formuli koju smo već osmislili i smatramo je izuzetno pravednom; u protivnom turizam će prema svim trenutnim pokazateljima vjerojatno zabilježiti dvoznamenkasti minus pa će se i toliko manje novca sliti u državnu blagajnu.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •