Arhiva izdanja
Broj: 9
Godina: 2008

KLJUČNA KARIKA ZA USPJEŠNOST TVRTKI
Uspješnost hotelijerskih poduzeća danas se uvelike mjeri i na osnovi ostvarenih poslovnih rezultata službe nabave, čija je funkcija već davno poprimila tržišno obilježje, a promjene na tržištu nabavu su dovele i u drugačiju ulogu u uspostavljanju odnosa između dobavljača i potrošača, pri čemu je snažan impuls integriranju tvrtki s okolinom pružio internet, ali i kupcu dao glavnu riječ.
KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA
PUTOVANJE ZAPOČINJE PRIKUPLJANJEM INFORMACIJA
Turističko putovanje odnosno doživljaj za turiste započinje već u trenutku prikupljanja informacija o mogućim putovanjima i turističke agencije moraju ulagati u one komunikacijske i informatičke tehnologije koje će osigurati prvorazredni doživljaj od prvog kontakta pa do komuniciranja nakon završetka usluge. No to ne podrazumijeva samo nabavu opreme nego i odgovarajuću programsku podršku i edukaciju uposlenika.
WELLNESS
VRIJEME JE SPECIJALIZACIJE
Kod specijaliziranih hotela, u koje najčešće spadaju oni s wellness ponudom, vrlo važnu ulogu igraju arhitektura i dizajn, koji moraju biti u suglasju s poslovnom strategijom hotela. Jer, besmisleno je graditi lijepu zgradu ako ona nije funkcionalna i prilagođena zahtjevima ciljne grupe kojoj je namijenjena.
KUHINJA
PROFESIONALNA OPREMA ZA NOVO VRIJEME
Skladištenje namirnica, priprema hrane, njezino hlađenje ili grijanje, svi načini obrade, produljenje vijeka trajanja namirnica i jela, smanjenje otpada, kala, povećanja ušteda, veća efikasnost zaposlenog osoblja, smanjenje utroška energenata uz poštivanje načela HACCP sustava samo su neke od odlika koje mora ispunjavati moderna tehnološka oprema u gastronomiji.