Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 6
Godina: 2008
MIRELA ŠPANJOL MARKOVIĆ, DIREKTORICA TVRTKE CICERON
KOMUNIKATOR SE NE POSTAJE ROĐENJEM NEGO UČENJEM

Komunikacija može biti zdrava samo ako je iskrena, jer ako si dobar domaćin u vlastitoj kući, onda moraš biti dobar domaćin i kao stanovnik otoka i najbolji promotor svoga mjesta. Nisu važni samo gosti koje je netko smjestio u svojoj kući nego i oni u susjedovoj kući, kampu, hotelu, marini i svaki bi stanovnik u nekakvom turističkom mjestu trebao biti njegov najbolji glasnogovornik. Moramo cijeniti svoje klijente, a prezira koji postoji prema određenoj skupini potrošača ne smije biti u zemlji koja je orijentirana na turizam. I to je stvar edukacije, jer nema lošeg klijenta nego postoje zemlje koje se ne znaju prilagoditi svojim potrošačima.

KULTURNI TURIZAM
GODINA U KOJOJ JE PREKINUT ZAVJET ŠUTNJE

Odnos prema kulturi, baš kao i struci, u nas je najčešće bio (i ostao) maćehinski. No, glasnoća nedavno izgovorenih riječi svojevrstan je indikator bunta koji ukazuje na to da se djelatnici u kulturi sve teže mire s dodijeljenim im statusom. Uostalom, kulturni proizvod općenito, a osobito u turizmu postaje sve traženija roba čije akcije iz dana u dan rastu…

SPORT I AGENCIJE
IGRE KOJE STVARAJU NOVAC

Sportska natjecanja sve više poprimaju komercijalno obilježje, a svoj dio kolača uzimaju mnogi – organizatori svojim mjerama i potezima itekako utječu na tijek događanja i usmjeravanja zarade, ali ona predstavljaju velik izvor prihoda i za turističke agencije te im pružaju mogućnost da kreiraju zajedničke turističke proizvode.

WELLNES
ZRELA FAZA NAJAVLJUJE PROMJENE

Kako bi se učinio otklon od jednoobrazne ponude nije dovoljno imati za cilj «zadovoljnog gosta» – cilj svakog uspješnog objekta mora biti oduševljen gost koji će za ponuđenu uslugu i određenu vrstu ponude platiti višu cijenu, vratiti se i dalje preporučivati hotel.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •