Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 4
Godina: 2008
NEBOJŠA JAKŠIĆ, MBA IZ UGOSTITELJSTVA I HOTELIJERSTVA
SREĆA PRATI SAMO HRABRE

Profesionalni motivi mojeg odlaska su vrlo jasni – širenje obzora, stjecanje novog iskustva, upoznavanje nove kulture i ponuđena prilika za obavljanje prakse u jednoj od najvećih i najboljih svjetskih kompanija, Marriottu. Zbog toga te činjenice da je kvalitetnu praksu u Hrvatskoj bilo teško dobiti – tako barem govore iskustva drugih – odlučio sam se na taj korak. Daljnji tijek ostanka u inozemstvu je logičan izbor i slijed novih događanja i prilika. Budući da Hrvatska nije članica EU, ishođenje radne dozvole je dugotrajan i mukotrpan posao ispunjen beskonačno dugom administracijom za dobivanje potrebnih papira. Meni je to uspjelo nakon šest mjeseci uz brojna odricanja, radio sam kao konobar u lancu restorana da bih zaradio za život i platio sve troškove procesa, kojekakve papire i zavrzlame oko toga.

DESTINACIJSKI MENADŽMENT
TURISTI TRAŽE DOŽIVLJAJ

Turizam je integralni proizvod, u čiji se razvoj mora uključiti javnost, jer sudjelovanje zajednice u planiranju proizvoda postaje nužnost i nitko u destinaciji ne može stajati po strani tvrdeći da ne živi od turizma. Zašto u hrvatskom turizmu nema destinacijskih menadžment kompanija, a inozemni stručnjaci poručuju da bi ih trebalo biti pedesetak? Odgovor bi se vjerojatno trebao tražiti ne samo u rascjepkanosti i financijskoj slabosti agencija nego i u nedostatku kadrova.

POVIJESNO NASLIJEĐE I TURIZAM
BREND KULTURNIH STEREOTIPA

Može li hrvatski turizam prihvatiti izazov, napraviti rez i početi zarađivati na ponudi u kojoj svatko može postati svjedokom i dijelom prošlih, ne uvijek nužno lijepih vremena, a nacionalnokulturni stereotip postati najtraženiji turistički brend? Dobar način za prevladavanje nacionalnokulturnih stereotipa je pokušaj brendiranja kroz turizam, a najbolje ga oslika Berlin kao jedan od najljepših i najuzbudljivijih gradova u svijetu.

SAVJETNIK ZA MENADŽERE
EFIKASNO UPRAVLJANJE

Najjednostavnija i možda najzanimljivija definicija pojma «organizacija» je predočavanje suprotnosti – zbrka, a jedna od najvažnijih funkcija menadžera je da zbrku pretvori u red, resurse u procese i rezultate, i to na najefikasniji mogući način. Da bi to uspio, trebaju biti jasni procesi, treba definirati poslove, zadatke i uloge. On ili ona mora organizirati ljude i timove. No prvo i najvažnije – treba organizirati sebe!



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •