Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 2-3
Godina: 2008
Prof. dr. ZORAN IVANOVIĆ, DEKAN FAKULTETA ZA TURISTIČKI I HOTELSKI MENADŽMENT U OPATIJI
BRIŠEMO GRANICE TRŽIŠTA RADA

Kad smo ispitivali sustave srodnih fakulteta u nekim zapadnoeuropskim zemljama, prilično nas je iznenadilo što od stotinu upisanih 95 posto studenata završava fakultet i to u roku. Gdje je onih pet posto, pitao sam, a oni su me u čudu pogledali i rekli: tih pet posto je već na prvom semestru shvatilo da nisu odabrali ono što ih zanima i već su na samom početku odustali. Svi ostali su diplomirali. U starom sustavu ako je student u nekom kolegiju podijeljenom na tri kolokvija dobio peticu iz svakog od njih, to je davalo peticu iz predmeta. Sada, ako u tri kolokvija dobije maksimalni broj bodova, to mu je «samo» 48 posto, jer nije dovoljno samo znanje nego se traže i vještine i kompetencije. Tako studente osposobljavamo za realan rad.

INERNET U TURIZMU
NAJJAČI U E- MARKETINGU

Prema posljednjim istraživanjima provedenim u zemljama Europske unije, udio poduzeća u turizmu koja imaju web stranicu barem je šest posto veći od poduzeća iz ostalih grana gospodarstva, kao što je to slučaj u Švedskoj, dok je primjerice u baltičkim zemljama, Portugalu, Španjolskoj, na Cipru i u Italiji ta razlika puno veća i iznosi oko 35 posto. Internetu od kuće ili s posla pristupa više od 60 posto europske populacije, a predviđa se da će taj udio u 2009. godini premašiti 76 posto, što otvara nove mogućnosti razvoja strategije e – marketinga u turizmu.

PRIVATNI SMJEŠTAJ
OD IZNAJMLJIVAČA DO ISTINSKOG GOSTOPRIMSTVA

Vrijeme je da se počne voditi računa i o poduzetnicima koji su nositelji procesa poboljšanja i povećanja kapaciteta tzv. privatnog smještaja te o instrumentima koji će otvoriti mogućnost da smještajne usluge bez posebnih karakteristika prerastu u proizvode s vlastitim identitetom. Primjera u svijetu je mnogo, valja ih primijeniti…

TURISTIČKE AGENCIJE
DESTINACIJSKE MANADŽMENT KOMPANIJE (ILI AGENCIJE)

Poznavanje turističkih resursa destinacije postaje sve važniji faktor za kreiranje paket – aranžmana i drugih složenih turističkih proizvoda, a aktivnija uloga receptivnih turističkih agencija u kreiranju jedinstvenih programa put je u njihovu budućnost. Turističko tržište se neprestano i sve brže mijenja, što od receptivnih agencija traži preuzimanje novih uloga u osmišljavanju i provedbi specifičnih turističkih proizvoda.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •