Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1
Godina: 2008
ANĐELKO LEKO, DIREKTOR HUP-a ZAGREB I PREDSJEDNIK SKUPŠTINE HRVATSKE UDRUGE HOTELIJERA I RESTORATERA
SAMO PARTNERSTVOM S DRŽAVOM U TURIZMU MOŽEMO POSTIĆI VIŠE

Hotelijeri nikada nisu štrajkali niti želimo ulaziti u takve odnose s državom. Ali važno je da državi kao partneru kažemo da postojimo, da smo tu i da se kroz nas mogu ostvariti i bolji efekti ako se ekonomska politika postavi tako da imamo bolje uvjete privređivanja. Ako je godišnja zauzetnost nekog hotela 50 posto, nije li nelogično da spomeničku rentu plaća u 100-postotnom iznosu po kriteriju kvadrature hotela, a TV pretplatu i ZAMP i na prazne sobe?! Puno je zakonskih obveza koje treba plaćati i koje su velika stavka. Ne možemo to podnijeti i sigurno je da nešto treba mijenjati.

SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
NOVA ISKUSTVA UKLANJAUJU OVISNOST

Smanjenje ovisnosti o suncu i moru u turističkom pozicioniranju Županije te ponuda koja će biti osnova za cjelogodišnje poslovanje dijela turističkog sektora bitni su preduvjeti u realizaciji vizije razvoja turizma Splitsko-daqlmatinske županije, za čiji su iskorak nužni novi turistički proizvodi. Viziju turističkog razvoja mora pratiti i primjena internacionalnih standarda poslovanja na svim razinama i u svim subjektima turističke ponude, a novim metodama upravljanja valja poticati i pravilno usmjeravati brojne i različite ideje i interese koji nastaju, isprepliću se i sukobljavaju na prostoru turističke destinacije.

IZ PRAKSE UHPA-e
ZAMKE PADA ORGANIZIRANOG PROMETA

Hrvatski turizam ne može živjeti samo od individualaca, jer za takve goste uglavnom nema odgovarajuće izvanpanisonske ponude izvan ljetne sezone niti se ulaže u primjerenu ponudu; nastavi li se trend pada organiziranog prometa štete će osim agencija dugoročno osjećati i ukupan turizam. Kako je stopa rasta prometa organiziranih gostiju bila znatno niža od stope rasta ukupnog turističkog prometa, procjenjujemo da je tijekom 2006. i 2007. godine, unatoč evidentiranom rastu broja turista i noćenja, hrvatski turzam izgubio 1,75 milijuna noćenja!

MALI OBITELJSKI HOTELI
MJESTA AUTENTIČNOG DOŽIVLJAJA

U malim obiteljskim hotelima gosti mogu uživati u autentičnom okruženju te u lokalnim proizvodima i specijalitetima, što se u potpunosti poklapa s današnjim turističkim trendovima; iako takvih kapaciteta u Hrvatskoj još uvijek nema mnogo, naznake jačanja tog segmenta obećavaju. Nacionalna udruga malih obiteljskih hotela pokreće internu kategorizaciju kojom će svaki pojedini tip hotela ovisno o specifičnom sadržaju što ga nudi dobiti još jednu oznaku koja će isticati kvalitetu njihove ponude.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •