Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 9-10
Godina: 2009
Dr. sc. DAVOR PERKOV, ČLAN UPRAVE TVRTKE PERKOV SAVJETOVANJE I PREDAVAČ NA VISOKOJ POSLOVNOJ ŠKOLI LIBERTAS U ZAGREBU
TRŽIŠTE GURA ETIKU U PRVI PLAN

Etičnost u poslovanju sastavni je dio društvene odgovornosti poduzeća, a odnosi se na etičnost prema zaposlenicima, kupcima i prema okolini. Možemo govoriti o etičnosti menadžmenta prema zaposlenicima i etičnosti zaposlenika prema menadžmentu. Uostalom, zašto bi uvijek menadžment ocjenjivao zaposlenike, a ne obrnuto? Smatram da su ljudski resursi jedino što u Hrvatskoj postoji osim prirodnih ljepota. Što se tiče druga dva etička aspekta, puno je primjera koji pokazuju da tvrtke nisu etične prema kupcima i okolini, premda postoje i mnoge tvrtke koje su izuzetno etične i društveno odgovorne.

STRUČNE UDRUGE
KONAČNO TURISTIČKI LOBI!

Očekivanim osnivanjem Hrvatske udruge poslodavaca – u koji se transformira HUH – bez svake sumnje započinje novo razdoblje u hrvatskom interesnom organiziranju. Temeljeći svoj rad na djelovanju HUH-a – za razvoj hrvatskog turizma iznimno zaslužne i važne udruge osnovane 1992. godine – HUPUH kao njegov pravni sljednik ide dalje.

DESTINACIJSKI MENADŽMENT
ZAJEDNIČKI CILJ MAMAC ZA TURISTE

Ako se od turizma očekuje da baš svima donese korist, onda je logično da u njegovu razvoju također moraju sudjelovati – baš svi, bez upiranja prstom u one za koje se smatra kako bi trebali biti glavna pokretačka snaga. Uspješnu destinaciju ne čine samo hoteli, tu su restorani, muzeji, općine, sindikati, trgovci, veliki i mali poduzetnici koji na posredan i neposredan način utječu na stvaranje turističke ponude. Njihovo okupljanje i zajedničko osmišljavanje daljnjih ciljeva složen je proces kojemu treba vremena, no kako pokazuju primjeri drugih zemalja, takva je suradnja itekako ostvariva.

VELIKA BRITANIJA
U PORASTU PRODAJA ZA 2010!

Prve informacije o stanju prodaje kod ključnih turoperatora na tržištu Velike Britanije govore o porastu u odnosu na isto razdoblje lani, a posebno dobro prodaju se proizvodi poput kružnih putovanja i vila. Hrvatska sve više postaje zanimljiva i mlađoj publici, a čak i prije nego što je planirano, već slijedeće sezone vraća se First Choice, najavljuje direktorica predstavništva HTZ-a u Londonu Meri Matešić.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •