Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 8
Godina: 2009
BRANKO OGNJENOVIĆ, ŠEF KUHINJE U ZAGREBAČKOM RESTORANU BONAPPETIT I IZBORNIK NACIONALNOG TIMA HRVATSKOG KUHARSKOG SAVEZA
LJUBAV PREMA KUHINJI ZAČIN JE SVAKOM JELU

Kod kuhara mora postojati velika ljubav za posao, to je izazovan, ali vrlo naporan posao i da biste u njemu uspjeli trebate puno učiti i raditi, a i voljeti ljude. U svako jelo morate unijeti sebe i utkati mu dušu, u protivnom gosti koji stalno dolaze u neki restoran odmah će zamijetiti da vašem jelu nešto nedostaje. Problem je očuvanja tradicijskih vrijednosti u gastronomskoj ponudi što se nije razmišljalo o tome da se osigura kvalitetna proizvodnja u dovoljnim količinama, zatim lobiji koji imaju interes da se roba uvozi… U našim se restoranima nudi bugarska janjetina zato što nitko u Lici nije razvio proizvodnju ovaca.

RECEPTIVNE AGENCIJE
POVRATAK NA GLAVNU SCENU

Nakon gotovo jednog i pol desetljeća zanemarivanja, čini se da se receptivne turističke agencije vraćaju na glavnu scenu turističkih zbivanja u Hrvatskoj, ali da bi one ponovo zauzele mjesto koje im pripada u turističkom prometu nužna je koordinacija djelovanja raznih aktera i stvaranje efikasne strukture umrežavanja u turizmu.

TEHNOLOGIJA U UGOSTITELJSTVU
SOFTVERI ZNAJU KAKO POVEĆATI PROFIT

Mnogi vlasnici koji se ne bave sustavno analizom poslovanja svojih objekata zapravo nisu svjesni na koje sve načine mogu povećati profit, koje im zapreke stoje na tom putu i kako ih pravodobno otkloniti, sve to im «pametno» može sugerirati kvalitetno softversko rješenje.

MJERENJE ZADOVOLJSTVA HOTELSKIH GOSTIJU
ZADOVOLJNI SE VRAĆAJU

Odrediti razinu zadovoljstva gostiju pruženom uslugom vrlo je složen zadatak, jer menadžment s određenim uslugama i odjelima u hotelu može biti zadovoljan, ali to istodobno ne znači da su i gosti bili zadovoljni. No, kako je u svakom hotelu cilj privući što više gostiju i uvjeriti ih da se ponovo vrate, potrebno je cjelokupnu kvalitetu usluga držati na željenoj razini i mjeriti zadovoljstvo gostiju.



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •