Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 5
Godina: 2009
IVO MUJO, DRŽAVNI TAJNIK ZA TURIZAM
POTPORAMA OHRABRUJEMO INOVATIVNE PROJEKTE ZA BUDUĆNOST

U Hrvatskoj možemo puno toga pokazati – i jedan je od najvažnijih zadataka Ministarstva turizma, lokalne zajednice i turističke zajednice da kreiraju destinaciju i prepoznaju potencijale te s poduzetnicima stvore kvalitetne priče. Svi smo svjesni da se taj proces pomiče, ali je isto tako jasno da za njega treba vremena. Danas turističke agencije većinom organiziraju izlete u inozemstvo, potom na hrvatsku obalu i otok, a rijetko tko nude programe u turistički manje razvijene, iako itekako zanimljive regije. Naš je cilj potaknuti turističke agencije da upravo one osmisle nove kvalitetne projekte.

HUH
GUBITAK HOTELA JE I GUBITAK TURIZMA

Iako će se rezultati u hrvatskom turizmu realno moći sagledati tek koncem rujna i završetkom dijela godine u kojem se očekuje dolazak najvećeg broja turista, gubici u noćenjima ovog sektora neće se moći nadoknaditi u kampovima i jeftinom smještaju, upozoreno je na sjednici Predsjedništva Hrvatske udruge hotelijera i restoratera. Pad noćenja od deset posto daleko je od katastrofe, ali ako taj manjak u noćenjima znači 15 posto manje prihode i u konačnici donosi 50 posto nižu dobit onda to jest problem s čijim se rješavanjem ne može baviti samo hrvatsko hotelijerstvo.

POSLOVNE FUNKCIJE
INTERNI MARKETING – KARIKA KOJA NEDOSTAJE

Stručno usavršavanje, ispitivanje tržišta, afirmacija strukovnih udruga i institucija, jačanje svijesti o važnosti turizma, bolja komunikacija unutar djelatnosti, jačanje svijesti o važnosti stručnih časopisa… tek su dio onoga što zbirnim pojmom nazivamo interni marketing. Budimo iskreni, unatoč pomacima posljednjih godina, upravo u sferi djelovanja internog marketinga, kriju se uzroci mnogih boljki hrvatskog turizma, ali i šanse za njihovo prevladavanje.

EDUKACIJA
BAŠTINA NAS ČINI DRUGAČIJIMA

Puko postojanje zapisa o našim običajima, postavi naših muzeja ili nijeme, a neke čak i zapuštene građevine, stari zanati i iskustva što su nam ih u naslijeđe ostavili naši djedovi i bake nisu sami po sebi razlog dolaska gostiju. Uživanje u ljepoti bilo kojeg našeg krajolika samo je jedna minuta boravka gostiju u Hrvatskoj, a što će ispuniti svih onih preostalih deset tisuća minuta u tjednu kad su na odmoru u našoj zemlji?



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •