Aktualna izdanja
Ugostiteljstvo i turizam
Croatian Convention & Incentive Magazine
Croatian City Break Magazine
Croatian Health Tourism Magazine
Pretraži
 
Revija UT je službeno glasilo stručnih udruga:
Arhiva izdanja
Broj: 1-2
Godina: 2009
Mr. sc. NIKO BULIĆ, DIREKTOR GLAVNOG UREDA HTZ-a
ZAJEDNO SMO UVIJEK JAČI

Ako ključni igrači sjede za istim stolom, onda nema boljega kluba konkurentnosti koji će definirati što je budućnost destinacije i njome upravljati. Nema nikoga drugog tko će se baviti operativom. Čim se pitate tko to treba raditi, to ste vi. Oduzeli smo tako alibi ljudima koji misle da će se u njihovim mjestima turizam događati. U cijeli smo posao vezan uz oglašavanje krenuli na vrijeme i po već uhodanim procedurama kako bismo mogli realizirati dogovorene poslove. Mi djelujemo u izvanrednim okolnostima samo ako te okolnosti doista jesu izvanredne i tada smo u stanju i hitno reagirati. Inače želimo djelovati redovno i da je sve transparentno. Jer ako svaki dan nešto zapinje, to znači da se nismo organizirali.

UDRUŽENO OGLAŠAVANJE
AKTIVNA I CILJANA PROMIDŽBA – NAJBOLJA INVESTICIJA

Kako će naše promidžbene poruke djelovati na potencijalne individualne goste, koji će posve sigurno biti obasuti privlačnim slikama, porukama i cjenovnim ustupcima naših konkurenata – bit će neizvjesno sve do završetka sezone. Upravo zato nije važno samo koliko ćemo potrošiti nego koliko ćemo se i putem kojih medija potencijalnim gostima obratiti te kojim ih sadržajima nastojati privući da posjete Hrvatsku. O tome u UT-ovoj anketi govori niz istaknutih turističkih djelatnika…

AGENCIJE
MANJE PUTOVANJA UZ NIŽU POTROŠNJU

Ova se kriza od ranijih razlikuje po tome što turisti i dalje žele putovati, ali će putovati manje i trošiti manje. Osim pojačanog udruženog oglašavanja treba sniziti cijene smanjenjem stope PDV-a i raznih davanja, uvoditi nove sadržaje i aktivirati sve kanale distribucije, posebice domaće agencije. Većina receptivnih agencija treba se restrukturirati u destinacijske menadžment kompanije.

HORWATH CONSULTING ZAGREB
STRATEGIJA NISKOG TROŠKA ILI…

Iako su mjere u cilju djelotvornog odgovora na recesiju i krizu nužne, jednako je važno ne poduzimati akcije koje će prouzročiti kratkoročnu ili čak dugoročnu štetu hotelskom poslovanju ili vrijednosti hotela. Strategije hotelijera u 2009. godini usmjerene su prije svega na stvaranje uvjeta za preživljavanje. Kako efikasno upravljati troškovima u uvjetima krize? Kako upravljati troškovima bez negativnih učinaka na kvalitetu?



Online pretplata
 
 



  • Naslovnica
  • O nama
  • Naša izdanja
  • Arhiva izdanja
  • Marketing
  • Kontakt
  • ugostiteljstvo i turizam
  • EU fondovi
  • IT i turizam
  • energija i ekologija
  • obrazovanje
  • preporuke i zanimljivosti
  •